L’avaluació d’aquesta activitat pertany a l’activitat explicada a l’article anterior publicat en aquesta web. Un cop implementada, l’activitat s’ha avaluat a través d’una rúbrica creada a través de…
Disseny de l’activitat L’activitat que presento a continuació s’emmarca a l’inici d’una nova situació d’aprenentatge centrada en l’educació al món dins de l’assignatura de llengua estrangera (Anglès) de…
MÒDUL 1 – ACTIVITAT 2 Phenomenon Based Learning: https://www.youtube.com/watch?v=64s5-Tqs1ik&list=PLojIWF2RflCoBlr4-2ai3hqUl4OQ9Jhov&index=10 Per què heu escollit aquest seminari? Quins aprenentatges us ha aportat? Amb quin aspecte de la vostra pràctica docent…
MÒDUL 1 – ACTIVITAT 1 Estratègia digital del centre El centre en el qual estic treballant aquest curs (IE Montseny) encara està elaborant, a través de la comissió…

Si volem evitar la dependència del dispositiu, eduquem en la independència de l’aparell amb criteris, des de la pràctica a peu d’aula.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas posuere semper eros sed dapibus. Ut ac porta massa, ac efficitur sapien. Proin lectus erat, mattis vitae dapibus non,…
MÒDUL 1 Què en sabem d’allò que s’anuncia com a objectius a aconseguir en aquest curs? Què esperem del curs? Què coneixem dels conceptes claus com Entorn Personal…

Mirem l’escola més enllà d’una arquitectura dins d’un determinat paisatge. És un ens viu, porós i com a tal, està en continu intercanvi amb el seu entorn. En…