El meu Symbaloo

symbaloo

Fonts informació

M6_A1 Desenvolupament de les competències digitals de l’alumnat en una activitat didàctica

Primera part: definició de l’activitat Per desenvolupar aquest últim mòdul, he volgut ajuntar un fet que passa repetidament a la meva matèria, la qual és Anglès (secundària), i…

CDD-B1, General

M5A1_Quizizz

ACTIVITAT INTERACTIVA En el mòdul 5 del curs es proposa desenvolupar una activitat motivadora per l’alumnat, amb recursos interactius i dinàmics. Com a professora d’anglès, el moment de…

CDD-B1, General

M4A1_Avaluació d’una activitat

L’avaluació d’aquesta activitat pertany a l’activitat explicada a l’article anterior publicat en aquesta web. Un cop implementada, l’activitat s’ha avaluat a través d’una rúbrica creada a través de…

CDD-B1

M2A1_Dissenyant i implementant una activitat col·laborativa

Disseny de l’activitat L’activitat que presento a continuació s’emmarca a l’inici d’una nova situació d’aprenentatge centrada en l’educació al món dins de l’assignatura de llengua estrangera (Anglès) de…

CDD-B1

M1A2_Phenomenon Based Learning

MÒDUL 1 – ACTIVITAT 2 Phenomenon Based Learning: https://www.youtube.com/watch?v=64s5-Tqs1ik&list=PLojIWF2RflCoBlr4-2ai3hqUl4OQ9Jhov&index=10 Per què heu escollit aquest seminari? Quins aprenentatges us ha aportat? Amb quin aspecte de la vostra pràctica docent…

CDD-B1

M1A1_Estratègia digital de centre

MÒDUL 1 – ACTIVITAT 1 Estratègia digital del centre El centre en el qual estic treballant aquest curs (IE Montseny) encara està elaborant, a través de la comissió…

CDD-B1

El telèfon mòbil a peu d’aula: de la dependència a la independència

Si volem evitar la dependència del dispositiu, eduquem en la independència de l’aparell amb criteris, des de la pràctica a peu d’aula.

Fonts informació, Pendents

Lorem ipsum

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas posuere semper eros sed dapibus. Ut ac porta massa, ac efficitur sapien. Proin lectus erat, mattis vitae dapibus non,…

Pendents

Reflexions Curs Portafolis digital i Entorn Personal d’Aprenentatge (EPA)

MÒDUL 1 Què en sabem d’allò que s’anuncia com a objectius a aconseguir en aquest curs? Què esperem del curs? Què coneixem dels conceptes claus com Entorn Personal…

Experiències

Jornada d’inclusió digital

Mirem l’escola més enllà d’una arquitectura dins d’un determinat paisatge. És un ens viu, porós i com a tal, està en continu intercanvi amb el seu entorn. En…

Aplicació, Fonts informació