A les sessions sobre avaluació que faig amb docents d’aula d’acollida m’agrada fer esment del document “Avaluar és aprendre” de la Neus Sanmartí. Les idees clau que els…
La tasca que proposo és una avaluació sumativa en una sessió de formació a docents. Es tracta d’un seminari d’acompanyament a les tutores d’Aula d’Acollida en línia. L’eina…
Aquí ens presentem la Cristina Pérez i l’Alba Bañeres, treballem amb el Padlet i el Mentimeter. L’enllaç del vídeo: https://youtu.be/BlNsq2IjQuk
Aquesta manera de planificar no és pas nova en el món educatiu. És un model marc que serveix de manera general per multitud de tasques. En el disseny…
En el marc del treball comunitari del Pla Educatiu d’Entorn de Lleida, coliderat entre l’Ajuntament de Lleida i el Departament d’Educació, hem preparat un cartell i una invitació…
CONTEXT Píndola formativa a un grup impulsor de professors d’un centre educatiu. La formació consisteix a sensibilitzar sobre els usos lingüístics de la llengua catalana en l’àmbit educatiu….
MESURA APLICADA DRET QUE AFAVOREIX Al final de la classe, indicar i comprovar que tots els alumnes tanquen la seva sessió de Google Protecció de dades Dret a…
En un món digital i globalitzat com el nostre les eines TIC són essencials. Estem immersos en una societat VICA, com deia en Bauman, volàtil, incerta, complexa i…

Si volem evitar la dependència del dispositiu, eduquem en la independència de l’aparell amb criteris, des de la pràctica a peu d’aula.