El meu Symbaloo

symbaloo

Fonts informació

S11_Retroacció

A les sessions sobre avaluació que faig amb docents d’aula d’acollida m’agrada fer esment del document “Avaluar és aprendre” de la Neus Sanmartí. Les idees clau que els…

General

S10_Avaluació

La tasca que proposo és una avaluació sumativa en una sessió de formació a docents. Es tracta d’un seminari d’acompanyament a les tutores d’Aula d’Acollida en línia. L’eina…

General

S9_Vídeo_Alba Bañeres/Cristina Pérez” a YouTube

Aquí ens presentem la Cristina Pérez i l’Alba Bañeres, treballem amb el Padlet i el Mentimeter. L’enllaç del vídeo: https://youtu.be/BlNsq2IjQuk

General

Tasca H5P

El vídeo que presentem forma part dels tallers ULAE (Usos Lingüístics en l’Àmbit Educatiu) que es realitzen als centres de primària i secundària per tal de fer una…

General

Necessitats i conseqüències de seguir un model tipus ADDIE per a la creació i modificació de continguts digitals.

Aquesta manera de planificar no és pas nova en el món educatiu. És un model marc que serveix de manera general per multitud de tasques. En el disseny…

CDD-A2

S4_Disseny d’activitat

En el marc del treball comunitari del Pla Educatiu d’Entorn de Lleida, coliderat entre l’Ajuntament de Lleida i el Departament d’Educació, hem preparat un cartell i una invitació…

CDD-A2

S6_Disseny activitat a l’aula

CONTEXT Píndola formativa a un grup impulsor de professors d’un centre educatiu. La formació consisteix a sensibilitzar sobre els usos lingüístics de la llengua catalana en l’àmbit educatiu….

CDD-A2

S3_Mesures per garantir els drets digitals

MESURA APLICADA DRET QUE AFAVOREIX Al final de la classe, indicar i comprovar que tots els alumnes tanquen la seva sessió de Google Protecció de dades Dret a…

CDD-A2

S2_Gestió de les eines digitals i expectatives

En un món digital i globalitzat com el nostre les eines TIC són essencials. Estem immersos en una societat VICA, com deia en Bauman, volàtil, incerta, complexa i…

CDD-A2

El telèfon mòbil a peu d’aula: de la dependència a la independència

Si volem evitar la dependència del dispositiu, eduquem en la independència de l’aparell amb criteris, des de la pràctica a peu d’aula.

Fonts informació, Pendents