El meu Symbaloo

symbaloo

Fonts informació

MFinal_reflexió

La reflexió final l’he realitzat amb el suport digital de canva. A continuació hi trobareu el link.  

Formació 24-25

M6A1_Desenvolupament de les competències digitals de l’alumnat mitjançant una activitat didàctica

Primera part Definició de l’activitat Definiu una activitat o conjunt d’activitats que inclogui el desenvolupament d’algun tema o contingut vist sobre les competències digitals de l’alumnat. Redacteu-ne l’enunciat…

Formació 24-25

M5_A12_l’avaluació i la retroacció

L’avaluació i la retroacció. Actvitat 1 En la primera activitat el recurs digital utilitzat ha sigut el Google Forms. Aquí adjunto la meva fitxa tècnica que vaig compartir…

Formació 24-25

M3A1_Modificació d’una activitat

Selecció de l’activitat  L’activitat seleccionada per desenvolupar en aquesta tasca, dins de la SdA presentada anteriorment, és l’explicació de la seguretat i higiene. Aquesta activitat era l’explicació teòrica…

Formació 24-25

M2A12_(Anàlisi i integració de recursos digitals a la SdA)

Enllaç de la tasca realitzada al fòrum. Sumar opcions digitals  Quines eines digitals tries?  Les eines digitals escollides han sigut el Quizlet i el Microsoft Teams. El recurs…

Formació 24-25

M1A2_Mètodes d’integració de les tecnologies digitals

El seminari escollit ha sigut Àrea 4: Avaluació i retroalimentació: Competències de l’àrea, ponència Dr Josep Holgado sobre Avaluació i retroacció i experiències de centres. Per què he triat…

Formació 24-25

M1A1_Polítiques i instruments de comunicació, coordinació i col·laboració

Estratègia digital de centre: L’estratègia digital del meu centre va ser creada a través de la mateixa eina que hem utilitzat nosaltres en aquest curs, el Selfie. Quina…

Formació 24-25

M0A1_Resultat Selfie for teachers

L’eina utilitzada per fer el qüestionari ha sigut molt útil per poder fer-me una visió general de quines són les meves competències digitals i saber quins són els…

Formació 24-25

El telèfon mòbil a peu d’aula: de la dependència a la independència

Si volem evitar la dependència del dispositiu, eduquem en la independència de l’aparell amb criteris, des de la pràctica a peu d’aula.

Fonts informació, Pendents

Lorem ipsum

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas posuere semper eros sed dapibus. Ut ac porta massa, ac efficitur sapien. Proin lectus erat, mattis vitae dapibus non,…

Pendents