El meu Symbaloo

symbaloo

Fonts informació

MFinal_reflexió

Enllaç a la tasca final.

Formació 24-25

M6A1_Desenvolupament de la competència digital de l’alumnat

Document de l’activitat realitzada. 

Formació 24-25

M5A12_L’avaluació i la retroacció

ACTIVITAT 1: Fitxa tècnica de l’instrument d’avaluació. A més a més, hi ha altres recursos digitals que són molt interessants i útils per poder dur a terme avaluacions…

Formació 24-25

M3A1_Modificació d’una activitat

Situació d’aprenentatge “La serie de tu vida”.  Llengua castellana i literatura, 2n d’ESO Descripció de l’activitat original: En les activitats de desenvolupament de la Situació d’Aprenentatge plantejada, els…

Formació 24-25

M2A12_Anàlisi i integració de recursos digitals a la SdA

Deixo adjuntades les tasques del Mòdul 2: Activitat presentada al fòrum Suma de les eines digitals a la SdA presentada.

Formació 24-25

M1A2_Mètodes d’integració de les tecnologies digitals que he dut a terme en la meva pràctica docent

L’avaluació i la retroalimentació va ser, en un inici, un dels reptes que se’m va plantejar en una de les assignatures del Màster de Formació de Professorat. Però,…

Formació 24-25

M1A1_Polítiques i instruments de comunicació, coordinació i col·laboració

En primer lloc, el centre al qual treballo actualment, pel que fa a la seva estratègia digital i competències comunicatives, gaudeix i disposa d’un equip de millora en…

Formació 24-25

M0A1_Selfie For Teachers

Com a docent que, a través del qüestionari Selfie For Teachers, ha obtingut un nivell aproximat de competència digital A2, considero que estic en una fase prou inicial,…

Formació 24-25

El telèfon mòbil a peu d’aula: de la dependència a la independència

Si volem evitar la dependència del dispositiu, eduquem en la independència de l’aparell amb criteris, des de la pràctica a peu d’aula.

Fonts informació, Pendents

Lorem ipsum

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas posuere semper eros sed dapibus. Ut ac porta massa, ac efficitur sapien. Proin lectus erat, mattis vitae dapibus non,…

Pendents