Com ja he manifestat en alguna altra entrada al meu dossier personal, sóc una amant de les noves tecnologies e intento incorporar-les a les meves classes sempre i quan sigui possible. També m’agrada experimentar una mica amb noves tecnologies… en definitiva que sóc una mica “cul inquieta”.
Al principi em feia mandra fer les activitats del curs, però ara mateix dono les gràcies al formador, Josep Iu, ja que m’ha anat recordant períodes, donant missatges d’ànims… I finalment, estic molt contenta d’haver-li fet cas i trobar-me escrivint una de les últimes activitats d’aquest curs.
Algun dels motius pels quals em feia mandra fer el curs era pel fet de que coneixia varies de les aplicacions, recursos i/o metodologies utilitzats al curs. Però no coneixia la base del projecte que ha sigut el dossier i l’entorn personal d’aprenentatge. I aquí estava el meu error, pensar que el curs no em faria gaire profit i realment he après molt.
No descarto ficar-lo a la pràctica en pròxims cursos acadèmics. Normalment als alumnes de segon cicle de l’ESO els hi faig fer com un “diari a bord” on han d’anar fent una recopilació d’anècdotes, vídeos, textos, exercicis… i la majoria de vegades m’ho pengen a la Google Classroom en format word o pdf. Doncs ara ja tinc una altra manera més innovadora, més “appealing” de presentar-los i dur a terme l’activitat del “diari a bord”.
Deixa un comentari