El meu Symbaloo

symbaloo

Fonts informació

M6_A1_Incorporar una pràctica dins d’una situació d’E-A

El grup-classe d’Infantil 4 anys està fent un projecte sobre els avions, i per dur a terme algunes de les activitats, necessitem la col·laboració de les famílies. Per…

CDD-A2

M5_A1_Reptes comunicatius i accessibilitat digital

A continuació expose els reptes comunicatius que es poden trobar les famílies més vulnerables en cada una de les següents situacions: Comunicació digital escrita amb el tutor o…

CDD-A2

M4_A2_Tecnologies digitals per a la retroacció

Les següents tecnologies digitals s’utilitzen per informar i oferir retroacció i orientacions a l’alumnat i una per a les famílies. Tecnologies digitals per a l’alumnat Comentari escrit al treball…

CDD-A2

M4_A1_Sistema d’avaluació Mitjans de transport

A Infantil hem estat treballant els mitjans de transport, llavors, he creat un sistema d’avaluació formatiu amb Google forms per tal de valorar la posada en pràctica de l’activitat….

CDD-A2

M2A1_Disseny activitats amb eines y recursos digitals

ELS MITJANS DE TRANSPORT Activitat de realització a l’aula Tasques: 1.- Conversa inicial sobre els mitjans de transport. 2.- Conte dels transports a través de la PDI. 3.-…

CDD-A2

M1A1_Primera tasca

Punts forts de la meua pràctica docent digital: 1.- Curiositat per saber noves eines per a utilitzar a l’aula. 2.- Comprenc fàcilment l’ús de les noves eines. Punts febles…

CDD-A2

El telèfon mòbil a peu d’aula: de la dependència a la independència

Si volem evitar la dependència del dispositiu, eduquem en la independència de l’aparell amb criteris, des de la pràctica a peu d’aula.

Fonts informació, Pendents

Lorem ipsum

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas posuere semper eros sed dapibus. Ut ac porta massa, ac efficitur sapien. Proin lectus erat, mattis vitae dapibus non,…

Pendents

Reflexions Curs Portafolis digital i Entorn Personal d’Aprenentatge (EPA)

MÒDUL 1 Què en sabem d’allò que s’anuncia com a objectius a aconseguir en aquest curs? Què esperem del curs? Què coneixem dels conceptes claus com Entorn Personal…

Experiències

Jornada d’inclusió digital

Mirem l’escola més enllà d’una arquitectura dins d’un determinat paisatge. És un ens viu, porós i com a tal, està en continu intercanvi amb el seu entorn. En…

Aplicació, Fonts informació