El meu Symbaloo

symbaloo

Fonts informació

MÒDUL 4 ACT.2 CREACIÓ D’ACTIVITATS GAMIFICADORES

A continuació presento una eina gamificadora que utilitzem a l’institut escola Jacint Verdaguer on treballo, es tracta de l’aplicació CLASSCRAFT. Concretament aquest entorn d’aprenentatge és una de les…

CDDA, MÒDUL 4 Creació gamificació

MÒDUL 4 -REFLEXIÓ GAMIFICACIÓ A L’AULA

Sóc professora de Biologia i Geologia en un IE de Sant Sadurní on impartim aquesta matèria juntament amb la de Socials i Geografia mitjançant projectes de treball. La…

CDDA, Mòdul 4 Reflexions

M3-REFLEXIONS DUA I TECNOLOGIA CAMÍ CAP A LA INCLUSIÓ

Fa 16 anys que treballo acompanyant infants i joves , 6 com a mestre de primària i 10 com a professora impartint Biologia-Geologia en centres de secundària. Actualment…

CDDA, Mòdul 3 reflexions

MÒDUL 2.FONTS D’INFORMACIÓ i REFLEXIÓ

En aquest mòdul del curs he descobert l’entorn Toolbox el qual desconeixia i m’ha semblat molt interessant per la meva tasca docent. Sovint necessitem aplicacions digitals diverses que…

CDDA

MÒDUL 1 REFLEXIONS

En aquest primer mòdul ens hem endinsant en la competència digital docent des de dues vessants, teòrica i pràctica. A nivell teòric hem consultat un document de la…

CDDA, mòdul 1 reflexions

El telèfon mòbil a peu d’aula: de la dependència a la independència

Si volem evitar la dependència del dispositiu, eduquem en la independència de l’aparell amb criteris, des de la pràctica a peu d’aula.

Fonts informació, Pendents

Lorem ipsum

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas posuere semper eros sed dapibus. Ut ac porta massa, ac efficitur sapien. Proin lectus erat, mattis vitae dapibus non,…

Pendents

Reflexions Curs Portafolis digital i Entorn Personal d’Aprenentatge (EPA)

MÒDUL 1 Què en sabem d’allò que s’anuncia com a objectius a aconseguir en aquest curs? Què esperem del curs? Què coneixem dels conceptes claus com Entorn Personal…

Experiències

Jornada d’inclusió digital

Mirem l’escola més enllà d’una arquitectura dins d’un determinat paisatge. És un ens viu, porós i com a tal, està en continu intercanvi amb el seu entorn. En…

Aplicació, Fonts informació

Els infants amb una bona salut visual aprenen amb més garanties – ARA Criatures

  Origen: Els infants amb una bona salut visual aprenen amb més garanties – ARA Criatures

Pendents