1. Quina una situació d’ensenyament-aprenentatge heu seleccionat de la vostra programació? Contextualitzeu-la. L’alumnat d’I5 durant el curs porta a terme el projecte la “Tele” l’objectiu d’aquest projecte és que l’infant…
Comunicació digital escrita amb el tutor o la tutora. Limitació en l’ús del gmail degut a la dificultat de comprensió per l’idioma. A la reunió d’inici de curs, es podria…
Les tecnologies digitals que s’utilitzen per informar i oferir retroacció i orientacions a l’alumnat en relació a l’unitat didàctica: Festes tradicionals: Diada de Sant Jordi són: KAHOOT: és una…
He emprat l’eina digital Google forms per dur a terme l’avaluació del’unitat didàctica: Festes tradicionals: Diada de Sant Jordi, adreçada a l’alumnat d’I5. L’avaluació serà sumativa la qual permet saber…
DISSENY D’UNA ACTIVITAT DE REALITZACIÓ A L’AULA. Unitat Didàctica: Festes tradicionals: Diada de Sant Jordi. Alumnat: I5 (18 alumnes). Matèria: Llengua. Prèviament, hem elaborat a l’aula una pluja…
En aquests últims anys, l’ús de les TIC a l’àmbit educatiu s’ha accentuat. Cada cop més, s’està implementat l’ús de les tauletes, panells interactius o plataformes educatives per…

Si volem evitar la dependència del dispositiu, eduquem en la independència de l’aparell amb criteris, des de la pràctica a peu d’aula.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas posuere semper eros sed dapibus. Ut ac porta massa, ac efficitur sapien. Proin lectus erat, mattis vitae dapibus non,…
MÒDUL 1 Què en sabem d’allò que s’anuncia com a objectius a aconseguir en aquest curs? Què esperem del curs? Què coneixem dels conceptes claus com Entorn Personal…

Mirem l’escola més enllà d’una arquitectura dins d’un determinat paisatge. És un ens viu, porós i com a tal, està en continu intercanvi amb el seu entorn. En…