Implementació de la SA

Descripció  Després de desenvolupar l’activitat a l’aula és important fer una reflexió per valorar les fortaleses i propostes de millora que s’han de considerar en futures ocasions. En…

Aplicació, CDD-B2-UOC, Competència transversal, Educació accessible i inclusiva, Educació competencial, General, Recursos digitals per a l'aprenentatge, Repte 3, Situació d'Aprenentatge, Tecnologies digitals

Una situació d’aprenentatge accessible i inclusiva

Per tal de dissenyar i implementar una situació d’aprenentatge accessible i inclusiva, estableixo les següents modificacions, d’acord amb els documents de referència en l’àmbit de l’educació inclusiva i la competència digital. D’una banda, d’acord amb…

Aplicació, CDD-B2-UOC, Competència transversal, Educació accessible i inclusiva, Educació competencial, Educació golbalitzada, Propostes de millora, Repte 3, Situació d'Aprenentatge

Valoracions i propostes de millora del disseny de la Situació d’Aprenentatge

En aquest article exposo una síntesi de les valoracions dels meus companys en relació amb la meva proposta de SA que incorpora l’ús de tecnologies digitals a l’aula….

CDD-B2-UOC, Coavaluació, Competència transversal, Propostes de millora, Recursos digitals per a l'aprenentatge, Repte 2, Tecnologies digitals

(Re)Disseny d’una situació d’aprenentate

A partir d’una situació d’aprenentatge desenvolupada a l’aula de 5è per a treballar l’entorn proper dels infants (el barrí barceloní del Carmel), es desenvolupa una proposta de treball…

CDD-B2-UOC, Competència transversal, Educació competencial, Educació golbalitzada, Recursos digitals per a l'aprenentatge, Repte 2

Repte 1: Identitat digital, seguretat i ús de les tecnologies digitals

A partir de les activitats treballades en aquest primer repte, comparteixo les conclusions del debat d’aula i el meu vídeo de presentació. Conclusions del debat Trobem una àmplia…

Aplicació, CDD-B2-UOC, Identitat digital, Repte 1, Seguretat i drets digitals, Tecnologies digitals