• Perera, M. D. M. L. (2011). Caceres interdisciplinars. Guix: Elements d’acció educativa, (376), 71-72.
  • Quintana-Albalat, J. (2011). Book review: Barba, C.; Capella, S.(coord)(2010) Ordinadors a les aules. La clau és la metodologia. Barcelona: Graó. Revista d’Innovació i Recerca en Educació, 4(1), 88.
  • de Catalunya, G. Elaboració de seqüències didàctiques.

He triat articles relacionats amb les caceres del tresor perquè és la proposta didàctica que més treballo a les aules i aquests concretament perquè en sóc autora.

La meva biblioteca a Google Acadèmic

 

Reflexions

1.- Feu servir etiquetes i categories, en quines situacions?

Si, en els blocs i portafolis digital per classificar articles, materials, etc

2.- Quins recursos o estratègies feu servir per cercar informació?

La recerca de la informació la faig amb google i guardo tots els enllaços més importants que necessito per explicar un tema en un symbaloo que comparteixo als alumnes.

3.- Quins sistemes de marcadors socials formen part de la vostra tasca docent?

Sempre utilitzo els symbaloos. En tinc un recull en la meva pàgina personal.

4.- Com treballeu la propietat intel·lectual i els drets d’autoria dins la vostra tasca docent?

Tots els materials que elaboro en hi assigno una llicència creative commons i els comparteixo a la meva pàgina web i a xtec.