- Perera, M. D. M. L. (2011). Caceres interdisciplinars. Guix: Elements d’acció educativa, (376), 71-72.
- Quintana-Albalat, J. (2011). Book review: Barba, C.; Capella, S.(coord)(2010) Ordinadors a les aules. La clau és la metodologia. Barcelona: Graó. Revista d’Innovació i Recerca en Educació, 4(1), 88.
- de Catalunya, G. Elaboració de seqüències didàctiques.
He triat articles relacionats amb les caceres del tresor perquè és la proposta didàctica que més treballo a les aules i aquests concretament perquè en sóc autora.
La meva biblioteca a Google Acadèmic
Reflexions
1.- Feu servir etiquetes i categories, en quines situacions?
Si, en els blocs i portafolis digital per classificar articles, materials, etc
2.- Quins recursos o estratègies feu servir per cercar informació?
La recerca de la informació la faig amb google i guardo tots els enllaços més importants que necessito per explicar un tema en un symbaloo que comparteixo als alumnes.
3.- Quins sistemes de marcadors socials formen part de la vostra tasca docent?
Sempre utilitzo els symbaloos. En tinc un recull en la meva pàgina personal.
4.- Com treballeu la propietat intel·lectual i els drets d’autoria dins la vostra tasca docent?
Tots els materials que elaboro en hi assigno una llicència creative commons i els comparteixo a la meva pàgina web i a xtec.
Deixa un comentari