• Quan planifico les activitats, penso en quines aplicacions m’ajudaran a introduir el tema? Quines poden fer més atractiu les tasques dels meus alumnes?

Si, sempre utilitzo les caceres del tresor i els symbaloos amb el recull de materials que anirem treballant.

Exemple: M3 Aplicacions ofimàtiques UF4 Full de càlcul. Cacera del tresor Full de càlcul calc

  • La gamificació es pot practicar en totes les assignatures?

I tant, només cal ser creatiu.

  • L’aprenentatge basat en jocs és una bona manera per aprendre continguts? Puc fer servir jocs a la meva aula? Vull servir jocs a la meva aula?

La gamificació desperta la curiositat i l’interès per investigar i aprendre. Faig servir jocs a l’aula i també proposo dissenyar-los.

  • Quines aplicacions que he vist em podrien servir en el projecte? Com la faré servir, al principi, durant o al final?

Les podria utilitzar quasi totes.

– Al principi: Puzzle, EdPuzzle

– Durant: Un enigma, joc educatiu

– Al final: Sudoku, sopa de lletres

  • Quins problemes he tingut intentant fer les fites? Eren fàcils? M’agradava fer-les? Per què?

M ‘agradat fer les fites. Les que m’han resultat més difícils han estat Geoguessr i EdPuzzle

  • Un Escape Room o Breakout pot/no pot ser utilitzat a la meva aula?

Prefereixo utilitzar a l’aula l’escape room ja que permet treballar en grups i solucionar enigmes. El breakout millor que l’utilitzin a casa ja que només és un videojoc.