Selecció d’una activitat:
Activitat 4: A partir del que s’ha explicat sobre l’aparell respiratori, es realitzarà una fitxa explicativa amb les diferents parts de l’aparell respiratori i les seves funcions.
Identificació de les Necessitats d’Inclusió:
En el grup de 4t de primària, hi ha diferents alumnes que tenen un PI (Pla de suport Individualitzat). Aquests alumnes tenen unes necessitats diferents de la resta de la classe i per aquest motiu se’ls adapta certes feines.
Tria d’una Eina Digital:
Com el meu grup té alumnes amb diferents ritmes de treball, he pensat d’introduir codis QR on els alumnes hauran de buscar la informació a través d’ells. Serà la mateixa informació que la resta d’alumnes. Al tenir-lo posat en les tablets, serà més fàcil de poder-ho després escriure-ho a les fitxes.
Modificació de l’activitat:
L’activitat l’he plantejat de la següent manera: el docent col·locarà diferents codis QR per tota la classe. En aquests codis QR hi haurà diferents informacions relacionada amb l’aparell respiratori (imatges, vídeos i pàgines web). Els alumnes, per parelles, agafaran la tablets i aniran als diferents codis QR i l’escanejaran. Després, amb aquesta informació, aniran a les seves taules i completaran la fitxa proposada pel mestre.
Elaboració del material digital:
- Fitxa per l’alumne: L’APARELL RESPIRATORI
- Fitxa per l’alumne: Parts aparell respiratori
- Codis QR: APARELL RESPIRATORI CODIS QR
Deixa un comentari