Selecció d’una activitat:

Activitat 4: A partir del que s’ha explicat sobre l’aparell respiratori, es realitzarà una fitxa explicativa amb les diferents parts de l’aparell respiratori i les seves funcions.

Identificació de les Necessitats d’Inclusió:

En el grup de 4t de primària, hi ha diferents alumnes que tenen un PI (Pla de suport Individualitzat). Aquests alumnes tenen unes necessitats diferents de la resta de la classe i per aquest motiu se’ls adapta certes feines.

Tria d’una Eina Digital:

Com el meu grup té alumnes amb diferents ritmes de treball, he pensat d’introduir codis QR on els alumnes hauran de buscar la informació a través d’ells. Serà la mateixa informació que la resta d’alumnes. Al tenir-lo posat en les tablets, serà més fàcil de poder-ho després escriure-ho a les fitxes.

Modificació de l’activitat:

L’activitat l’he plantejat de la següent manera: el docent col·locarà diferents codis QR per tota la classe. En aquests codis QR hi haurà diferents informacions relacionada amb l’aparell respiratori (imatges, vídeos i pàgines web). Els alumnes, per parelles, agafaran la tablets i aniran als diferents codis QR i l’escanejaran. Després, amb aquesta informació, aniran a les seves taules i completaran la fitxa proposada pel mestre.

Elaboració del material digital:
Reflexió sobre els desafiaments, estratègies efectives i impacte percebut en l’empoderament dels estudiants amb l’ús d’eines digitals.

Reflexió