Pàgina 2 de 4

Àrea 2. Act 1. Organització i catalogació de recursos educatius.

Tenir un sistema de catalogació d’eines i recursos és molt important per al treball del docent. Moltes vegades quan volem utilitzar-ne una que fa temps que no utilitzem,…

CDD-B2, evidències, General

Àrea1. Act3. Desenvolupa estratègies CAME de la pràctica pedagògica.

Per dur a terme aquesta activitat de revisió docent he realitzat un DAFO sobre la Gamificació de la matèria de Geografia a 3r d’ESO. Si sobre aquest DAFO…

CDD-B2, General

Àrea1. Act2. Revisem alguns documents de Centre.

A l’activitat 2 cal fer una revisió de les autoritzacions o consentiment  d’ús d’imatge i veu de l’Institut Marta Mata de Salou. En aquesta revisió hem de fixar-nos…

CDD-B2, evidències

Àrea1. Act1. Revisió del Pla de Comunicació de Centre.

Activitat 1. Revisió del Pla de Comunicació de Centre. Institut Marta Mata. Per aquesta activitat cal fer una revisió del Pla de Comunicació de l’Institut Marta Mata de…

CDD-B2, evidències

M6. T1. Situació d’aprenentatge per treballar la Competència Digital de l’Alumnat (CDA)

Primera part. Definició de l’activitat. Situació d’aprenentatge: Els Orígens de la música. Vist que avui en dia no tenim cap evidència sonora abans de l’edat mitjana, estudiar els orígens…

CDD-B1

M6. T1. Imatge sonora de Clara Wieck-Schumann

Per aquesta tasca he pensat que, com s’apropa el dia de la dona, estaria bé fer una imatge sonora d’una de  les músiques més famoses del romanticisme: Clara…

Ràdio i Multimèdia

M5. A1_Un recurs motivador per l’alumnat.

Per l’activitat d’aquest cinquè mòdul, he triat la segona tasca possible, ja que té molt a veure amb la tasca que vaig fer per l’anterior mòdul. A la…

CDD-B1

M4. T1. L’avaluació i la retroalimentació.

Sempre m’ha agradat molt la tecnologia, provar diferents eines i posar-les en practica a la classe. Vivim en una època on l’alumnat té un excés de recursos informàtics,…

CDD-B1

M4. 2. Creació d’un logo sonor

Continuem amb una de les tasques més importants del nostre projecte de ràdio, la creació del “Logo sonor”.   Per realitzar aquesta tasca he seguit els següents passos:…

Ràdio i Multimèdia

M4. 1. Falca publicitària pòdcast i-roq

Us presente la falca publicitària  del pòdcast de l’institut que he creat amb l’ajuda dels alumnes de primer d’ESO.   Per crear aquesta falca publicitària he seguit els…

Ràdio i Multimèdia