Valoracions i propostes de millora de la implementació de la Situació d’aprenentatge

Autoavaluació de la implementació de la SA envers la reproducció sexual a sisè de primària

CDD-B2-UOC

Implementació de la Situació d’Aprenentatge

A l’haver redissenyat la situació d’aprenentatge incloent els ODS i afegint recursos digitals, tot havent-la adaptat a alumnes amb ceguera, sordesa i TEA, he procedit a implementar una…

CDD-B2-UOC

Una situació d’aprenentatge accessible i inclusiva

Com podem fer la nostra SA més inclusiva i accesible per persones amb necessitats educatives.? En aquest cas ens cebtrem en l’alumnat amb sordesa, amb ceguera i amb l’alumnat TEA.

CDD-B2-UOC

Valoracions i propostes de millora del disseny de la Situació d’aprenentatge

CDD-B2-UOC

(Re)Disseny d’una situació d’aprenentatge

Hem redissenyat una situació d’aprenentatge de coneixement del medi sobre la reproducció, combinant-la amb la competència digital i els ODS.

CDD-B2-UOC

Repte 1: Identitat, seguretat i recursos Digitals

Quina és la nostra identitat digital? Quins avantatges i inconvenients hi ha amb les diverses eines digitals que usem en el món de l’educació?

CDD-B2-UOC

El telèfon mòbil a peu d’aula: de la dependència a la independència

Si volem evitar la dependència del dispositiu, eduquem en la independència de l’aparell amb criteris, des de la pràctica a peu d’aula.

Fonts informació, Pendents

Reflexions Curs Portafolis digital i Entorn Personal d’Aprenentatge (EPA)

MÒDUL 1 Què en sabem d’allò que s’anuncia com a objectius a aconseguir en aquest curs? Què esperem del curs? Què coneixem dels conceptes claus com Entorn Personal…

Experiències

Jornada d’inclusió digital

Mirem l’escola més enllà d’una arquitectura dins d’un determinat paisatge. És un ens viu, porós i com a tal, està en continu intercanvi amb el seu entorn. En…

Aplicació, Fonts informació

Els infants amb una bona salut visual aprenen amb més garanties – ARA Criatures

  Origen: Els infants amb una bona salut visual aprenen amb més garanties – ARA Criatures

Pendents