Hola!
Al següent enllaç trobareu una SA d’Educació Física per a 3r d’ESO amb una autoavaluació sobre l’ús d’eines digitals:
Com a reflexions generals els criteris que crec que a la SA hi falten són els següents:
– Inclusió dins les eines digitals del centre. Implementar-ho dins un entorn virtual d’aprenentatge (EVA) com Google Classroom o Moodle per centralitzar la gestió del projecte. Permetria una comunicació més fluida entre els alumnes i el professorat, facilitaria l’accés a recursos digitals (mapes, documents, rúbriques) en un únic espai i proporcionaria espais per al lliurament d’activitats i feedback personalitzat. A més a més del Padlet, que ja està especificat dins la SA.
– Millorar la col·laboració en línia: Encara que s’utilitza el Padlet amb aquest fi, es pot introduir altres eines col·laboratives que poden ajudar a organitzar tasques i assignar responsabilitats dins de cada grup, facilitar la coedició de documents, presentacions i mapes interactius en temps real i compartir idees i documents multimèdia de manera visual i col·laborativa.
– Ampliar la reflexió digital: Després de realitzar l’avaluació m’he adonat que seria bo incorporar activitats que promoguin la reflexió crítica sobre l’impacte de la tecnologia, com ara debats o dinàmiques d’anàlisi. D’aquesta manera podriem desenvolupar la competència digital més enllà de l’ús tècnic, enfocant-se en la dimensió ètica i social de la tecnologia i ajudar els alumnes a valorar com les eines digitals poden millorar processos comunitaris o educatius.
Per altra banda, he plantejat integrar dues noves plataformes digitals educatives que recolzarien la meva pràctica docent en el cas d’aquesta SA. Estan presentades en el següent vídeo, que relata el contingut que hi ha al genially (deixo l’enllaç també adjunt a continuació).
Enllaç al vídeo:
https://drive.google.com/file/d/1nnYp5RN4495Wc09TidxOF8UgkAQsTydS/view?usp=sharing
Enllaç al genially:
Fins la propera! 🙂
Deixa un comentari