INCORPORAR UNA PRÀCTICA DINS D’UNA SITUACIÓ D’E-A Quina situació d’ensenyament-aprenentatge heu seleccionat de la vostra programació? Contextualitzeu-la. Aquesta situació d’aprenentatge fa referència a l’alumnat de 1r de…
REPTES COMUNICATIUS I ACCESSIBILITAT DIGITAL Facilitar l’accés de tot l’alumnat i les famílies als entorns digitals és un dret que tothom hauria de tenir. Per tal del superar…
Tecnologies digitals per informar i oferir retroacció i orientacions a l’alumnat sobre el procés d’aprenentatge: Creació d’una Carpeta d’Aprenentatge a través del Google Docs: és un instrument d’avaluació…
SISTEMA D’AVALUACIÓ SOBRE LA CONVIVÈNCIA ESCOLAR A continuació, presento el disseny d’un sistema d’avaluació incorporant les tecnologies digitals per avaluar l’activitat 1 del Mòdul 2 sobre la convivència…
Unitat didàctica: Millorem la convivència a l’aula de 2n de la ESO. DISSENY D’UNA ACTIVITAT DE REALITZACIÓ A L’AULA Contextualització: Desprès de l’administració del Sociograma CESC a l’aula…
ASPECTES TÈCNICS O METODOLÒGICS DE LA PRÀCTICA DOCENT DIGITAL Les tecnologies digitals són part del nostre dia a dia, tant dins com fora del context educatiu. En aquest…

Si volem evitar la dependència del dispositiu, eduquem en la independència de l’aparell amb criteris, des de la pràctica a peu d’aula.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas posuere semper eros sed dapibus. Ut ac porta massa, ac efficitur sapien. Proin lectus erat, mattis vitae dapibus non,…
MÒDUL 1 Què en sabem d’allò que s’anuncia com a objectius a aconseguir en aquest curs? Què esperem del curs? Què coneixem dels conceptes claus com Entorn Personal…

Mirem l’escola més enllà d’una arquitectura dins d’un determinat paisatge. És un ens viu, porós i com a tal, està en continu intercanvi amb el seu entorn. En…