El meu Symbaloo

symbaloo

Fonts informació

M6_A1_INCORPORAR UNA PRÀCTICA DINS D’UNA SITUACIÓ D’E-A

INCORPORAR UNA PRÀCTICA DINS D’UNA SITUACIÓ D’E-A   Quina situació d’ensenyament-aprenentatge heu seleccionat de la vostra programació? Contextualitzeu-la. Aquesta situació d’aprenentatge fa referència a l’alumnat de 1r de…

CDD-A2

M5_A1_REPTES COMUNICATIUS I ACCESSIBILITAT DIGITAL

REPTES COMUNICATIUS I ACCESSIBILITAT DIGITAL Facilitar l’accés de tot l’alumnat i les famílies als entorns digitals és un dret que tothom hauria de tenir. Per tal del superar…

CDD-A2

M4_A2_TECNOLOGIES DIGITALS PER LA RETROACCIÓ

Tecnologies digitals per informar i oferir retroacció i orientacions a l’alumnat sobre el procés d’aprenentatge:  Creació d’una Carpeta d’Aprenentatge a través del Google Docs: és un instrument d’avaluació…

CDD-A2

M4_A1_SISTEMA D’AVALUACIÓ

SISTEMA D’AVALUACIÓ SOBRE LA CONVIVÈNCIA ESCOLAR A continuació, presento el disseny d’un sistema d’avaluació incorporant les tecnologies digitals per avaluar l’activitat 1 del Mòdul 2 sobre la convivència…

CDD-A2

M2A1_DISSENY DE DUES ACTIVITATS EMPRANT EINES DIGITALS

Unitat didàctica: Millorem la convivència a l’aula de 2n de la ESO. DISSENY D’UNA ACTIVITAT DE REALITZACIÓ A L’AULA Contextualització: Desprès de l’administració del Sociograma CESC a l’aula…

CDD-A2

M1A1_Aspectes tècnics o metodològics de la pràctica docent digital_segona tasca)

ASPECTES TÈCNICS O METODOLÒGICS DE LA PRÀCTICA DOCENT DIGITAL  Les tecnologies digitals són part del nostre dia a dia, tant dins com fora del context educatiu. En aquest…

CDD-A2

El telèfon mòbil a peu d’aula: de la dependència a la independència

Si volem evitar la dependència del dispositiu, eduquem en la independència de l’aparell amb criteris, des de la pràctica a peu d’aula.

Fonts informació, Pendents

Lorem ipsum

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas posuere semper eros sed dapibus. Ut ac porta massa, ac efficitur sapien. Proin lectus erat, mattis vitae dapibus non,…

Pendents

Reflexions Curs Portafolis digital i Entorn Personal d’Aprenentatge (EPA)

MÒDUL 1 Què en sabem d’allò que s’anuncia com a objectius a aconseguir en aquest curs? Què esperem del curs? Què coneixem dels conceptes claus com Entorn Personal…

Experiències

Jornada d’inclusió digital

Mirem l’escola més enllà d’una arquitectura dins d’un determinat paisatge. És un ens viu, porós i com a tal, està en continu intercanvi amb el seu entorn. En…

Aplicació, Fonts informació