El meu Symbaloo

symbaloo

Fonts informació

M6_A1_Anàlisi crítica de perfils d’influencers en xarxes socials

Proposta de Dinàmica per a la Competència Digital: Alfabetització mediàtica en el tractament de la informació sobre les xarxes socials Situació d’ensenyament-aprenentatge: Context: Sessions de tutoria amb alumnes…

CDD-A2

M5_A1_Reptes comunicatius i accessibilitat digital

SITUACIÓ REPTES COMUNICATIUS I D’ACCESSIBILITAT a) Comunicació digital escrita amb el tutor/a – Representació: Oferir la informació en diversos formats (text escrit, àudio, vídeo) per a facilitar la…

CDD-A2

M4_A2_Selecció de tecnologies digitals per a la retroacció i orientació

Selecció de tecnologies digitals per a la retroacció i orientació: Per a l’alumnat: Google Forms: (forms.google.com) Criteris didàctics: Permet crear qüestionaris, enquestes i formularis personalitzats amb diferents tipus…

CDD-A2

M4_A1_Avaluació de l’autoconeixement i exploració professional

Disseny d’un sistema d’avaluació amb tecnologies digitals per a l’activitat “Descobrim el nostre futur”: Nom del sistema: “Avaluació de l’autoconeixement i exploració professional” Tipus d’avaluació: Diagnòstica, formativa i…

CDD-A2

M2A1_Activitat 1 – Dissenyant dues activitats emprant eines digitals

Selecció d’una unitat didàctica: En aquest cas, no es tracta d’una unitat didàctica en el sentit tradicional, sinó d’un procés d’orientació acadèmica i professional per a alumnes de…

CDD-A2

M1A1_Practica Docent Digital

  Els meus dos punts forts de la pràctica docent digital:  Em permet una comunicació fluida i eficaç amb les famílies: Utilitzo eines digitals com ara la plataforma…

CDD-A2

El telèfon mòbil a peu d’aula: de la dependència a la independència

Si volem evitar la dependència del dispositiu, eduquem en la independència de l’aparell amb criteris, des de la pràctica a peu d’aula.

Fonts informació, Pendents

Lorem ipsum

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas posuere semper eros sed dapibus. Ut ac porta massa, ac efficitur sapien. Proin lectus erat, mattis vitae dapibus non,…

Pendents

Reflexions Curs Portafolis digital i Entorn Personal d’Aprenentatge (EPA)

MÒDUL 1 Què en sabem d’allò que s’anuncia com a objectius a aconseguir en aquest curs? Què esperem del curs? Què coneixem dels conceptes claus com Entorn Personal…

Experiències

Jornada d’inclusió digital

Mirem l’escola més enllà d’una arquitectura dins d’un determinat paisatge. És un ens viu, porós i com a tal, està en continu intercanvi amb el seu entorn. En…

Aplicació, Fonts informació