
“Travel Agency” és una activitat emocionant que potencia no només el coneixement sobre ciutats turístiques, sinó també les competències digitals dels nostres alumnes. L’activitat és una oportunitat única per aprofundir en el món digital mentre explorem ciutats d’arreu del món, alhora que fem servir l’anglès “sense adonar-nos” per comunicar-nos tota l’estona.
Situació d’ensenyament-aprenentatge seleccionada:
He triat una situació immersiva en què els alumnes es converteixen en agents de viatges, dissenyant itineraris per a viatgers imaginaris que volen explorar una ciutat turística durant tres dies. Aquesta activitat permet als alumnes integrar coneixements, habilitats i actituds digitals d’una manera pràctica i entretinguda alhora de posar en pràctica el vocabulari i les competències lingüístiques treballades relacionades amb el tema de viatjar.
Competència digital triada: Creació de Continguts Digitals
Coneixements, habilitats o actituds sobre la competència digital que entren en joc:
Els alumnes desenvoluparan habilitats de recerca, selecció d’informació rellevant i creació de continguts multimèdia. A més, s’integrarà la dimensió tecnològica (T), pedagògica (P) i de contingut (C) segons el model TPACK.
Nivell d’aplicació de la pràctica:
La tasca abasta diferents nivells, des de conèixer com funcionen les eines fins a aplicar habilitats en la recerca i creació de continguts. Això permet adaptar la pràctica segons el nivell i els coneixements previs dels alumnes.
Requisits tècnics:
Els alumnes necessitaran dominar l’ús de motors de cerca, plataformes de creació de presentacions i eines per a la gestió de continguts multimèdia. Aquesta part tècnica és crucial per a l’èxit de la proposta, abordant la dimensió tecnològica del model TPACK.
En resum, “Travel Agency” no només explora ciutats fascinants, sinó que també transforma la manera com els alumnes interactuen amb el món digital. A través d’aquesta activitat, esperem despertar la curiositat, fomentar la creativitat i, alhora, consolidar les seves competències digitals amb una aproximació equilibrada segons el model TPACK.
Deixa un comentari