Realment estem preparats per el “Mobile learning” ? És indiscutible que és una eina accessible, versàtil i amb un gran ventall de possibilitats, però, és la revolució? Es clar que a les noves generacions quasi tenen inclos a l’ADN els diferents tipus de Tecnologia de la Informació i les Comunicacions (TIC). Pot ser si, ara és el moment d’introduir a les aules aquesta metodologia d’aprenentatge, de fet, ja hi ha molts centres que ja ho tenen implantant, o ho estan implementant. Però, que pot comportar el vincular les tecnologies de manera tan directa a l’aprenentatge? El camp de la dependència als mòbils ens un camp en investigació, de fet, feia deu anys enrere ningú hagués imaginat que utilitzaríem el mòbil quasi la meitat del temps que dormim en un dia.

El que si que queda palapable és que les tecnologies a les aules han vingut amb força i per quedar-s’hi, el rendiment a les aules, la productivitat, la gran quantitat d’informació que es disposa, la possibilitat de millorar les eines utilitzades amb alumnes amb necessitat especial, fan que no puguem obviar un mètode d’ensenyament en desenvolupament, i com a educadors, hem de vetllar per la veracitat i qualitat de la informació que utilitzem a les aules.