Els dispositius mòbils, avui en dia, estan a l’abast dels nostres alumnes, ja que moltes famílies tenen mòbils a casa i els petits saben com utilitzar-los, juguem amb aquests i aprenen, també. Per fer que els nens i nenes facin un bon ús dels mòbils, cal mostrar-los possibilitats i eines educatives, que els facin aprendre i s’entretinguin amb aquestes. És important, també, que tot el que aprenen a les aules ho traslladin a casa, així que cal ensenyar-los a entrar a la app que considerem, a fer-la servir, a valorar si els interessa o no… Realment, és molt més fàcil i accessible per a les famílies i per als alumnes utilitzar els mòbils, ja que és una eina que solem portar al damunt, i allà on està sla pots fer servir; en canvi, per segons quines coses els ordinadors poden ser molt útils, però no sempre els portem a tot arreu. En aquest mòdul se’ns ha presentat un grapat d’aplicacions educatives per a dispositius mòbils, apps que podem treaslladar a les nostres aules i ensneyar als més petits perquè ho puguin treballar a les seves cases.