Hola!
A continuació comparteixo l’avaluació del recurs seleccionat. En el meu cas, mestre d’anglès, he triat un recurs on l’alumnat pot practicar i reforçar tot allò que s’ha anat treballant durant el curs o en altres cursos.
| Recurs | Qualitat Tècnica | Veracitat | Rellevància | Protecció i Gestió |
| English File Student’s Site | Sí. | Sí. | Sí. | Sí. |
| Descripció | El recurs compleix les característiques de qualitat tècnica donat que es pot utilitzar en qualsevol dispositiu dels que normalment fem servir a l’aula (ordinadors, tauletes i mòbils). És fàcil d’usar i intuïtiu, ja que nomès cal clicar en el link i buscar el nivell que té l’alumne de forma lliure. | La font és fiable donat que és un recurs que ens aporta la pròpia editorial amb la que treballem a l’aula, en consonància amb l’itinerari proposat per la mateixa editorial així com els continguts que des d’Oxford proposen. |
El recurs està alineat amb els objectius del currículum i s’adapta al nivell dels alumnes, ja que poden accedir a diferents nivells en funció de les seves necessitats i ritmes d’aprenentatge. |
El recurs respecta els drets d’autor ja que té les llicències pertinents. I és segur per compartir-lo i posar-lo a disposició de l’alumnat donat que aquests no han de compartir cap dada personal ni el que fan queda registrat de manera permanent. |
INFORME FINAL
He escollit el recurs English File d’Oxford University Press perquè és molt complet i pràctic per treballar l’anglès a l’aula. Inclou activitats variades, àudios, vídeos i exercicis interactius que ajuden a fer les classes més dinàmiques i motivadores. A més, el material està molt ben estructurat per nivells i permet adaptar-se fàcilment al ritme de cada alumne o grup.
Aquest recurs compleix els criteris de qualitat perquè és clar, fiable i fomenta totes les competències lingüístiques, alhora que promou l’ús de la tecnologia de manera natural a l’aula.
En un context educatiu, pot servir tant per introduir nous continguts com per reforçar-los o ampliar-los. És molt útil per fomentar l’autonomia dels alumnes i fer que aprendre anglès sigui una experiència més activa i significativa. En el meu cas, és un recurs que he compartit al Moodle amb l’alumnat i que poden utilitzar de manera lliure. Prèviament, explico a l’aula què és i com funciona el recurs.
Deixa un comentari