Després de realitzar el Selfie for Teachers el resultat ha estat de 55%, un B2 (Expert).
Analitzant les sis àrees arribem a les següents conclusions:
1- Professional Engagement (compromís professional) ha estat d’un 52%, fent servir les eines digitals amb els companys de professió de manera regular.
2- Digital Resources (recursos digitals) ha estat d’un 63%, fent servir els recursos digitals en la praxis diària.
3- Teaching and Learning (Docència i aprenentatge) ha estat d’un 50%, on l’ensenyament aprenentatge és bàsic pels alumnes així com per la meva pràctica com a docent.
4- Assessment (evaluació) els resultat ha estat d’un 56%. L’ús de les eines digitals com rúbriques és molt positiva pels alumnes, així com pel mestre per poder millorar el feedback.
5. Empowering learners (Empoderament alumnes) ha estat d’un 58%, una àrea especialment important ja que permet la inclusió de tots i totes en l’activitat.
6. Facilitating Learners’ Digital Competence (facilitant competencia digital als aprenents) ha estat d’un56%, donant oportunitat a els alumnes a tenir una identitat digital, coneixent els riscos que poden comportar, fent així un ús responsable.
En definitiva caldrà seguir treballant per assolir l’excel·lència en aquest camp tant important en la docència.
Deixa un comentari