El meu Symbaloo

symbaloo

Fonts informació

Tasca 5.2

L’objectiu de la tasca que presento a continuació és que l’alumnat desenvolupi una ecolta activa a la matèria de musica. En primer lloc, l’alumnat haurà de completar aquesta…

CDD - B1

Decàleg de l’avaluació formativa

Si reviso el decàleg de l’avaluació formativa, puc observar que aplico alguns d’ells al meu dia a dia com a docent. Alguns dels que faig servir amb el…

CDD - B1

Estratègia digital de l’acció tutorial aplicable al teu centre (tasca 3.4)

Actualment vivim en un entorn digitalitzat, és a dir, molts entorns del nostre dia a dia depenen d’eines digitals per facilitar la realització de tasques. Existeixen aplicacions per…

CDD - B1

Tasca 3.1 etiqueta publicada al Moodle d’entrenament

Penso que aprendre a utilitzar noves eines digitals ens ajuda a créixer com a docents ja que s’amplia el nostre ventall de possibilitats. Personalment no havia treballat amb…

CDD - B1

Creació d’un contingut digital. Tasca 2

Context educatiu La proposta que presento pertany a la matèria de Música en el nivell de 3r d’ESO. Acualment, imparteixo l’assignatura a 5 grups d’una mitjana de 22…

CDD - B1

M1- Activitat 1.2. – L’ús dels mòbils als centres educatius.

Hola! Entenc la teva postura i m’ha fet reflexionar sobre el meu parer. No obstant, penso que depen molt de l’alumnat amb el que treballem ja que hi…

CDD - B1

El telèfon mòbil a peu d’aula: de la dependència a la independència

Si volem evitar la dependència del dispositiu, eduquem en la independència de l’aparell amb criteris, des de la pràctica a peu d’aula.

Fonts informació, Pendents

Lorem ipsum

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas posuere semper eros sed dapibus. Ut ac porta massa, ac efficitur sapien. Proin lectus erat, mattis vitae dapibus non,…

Pendents

Reflexions Curs Portafolis digital i Entorn Personal d’Aprenentatge (EPA)

MÒDUL 1 Què en sabem d’allò que s’anuncia com a objectius a aconseguir en aquest curs? Què esperem del curs? Què coneixem dels conceptes claus com Entorn Personal…

Experiències

Jornada d’inclusió digital

Mirem l’escola més enllà d’una arquitectura dins d’un determinat paisatge. És un ens viu, porós i com a tal, està en continu intercanvi amb el seu entorn. En…

Aplicació, Fonts informació