Quina situació d’ensenyament-aprenentatge heu seleccionat de la vostra programació? Contextualitzeu-la. Aquest projecte globalitzador està pensat per dur a terme a 6é de primària. Aquest és l’últim curs de…
Per tal d’informar i oferir retroacció i orientacions a l’alumnat sobre el procés d’aprenentatge, podem utilitzar: Mote: És una extensió de Chrome que permet inserir àudios en diferents…
He creat aquest petit qüestionari sobre el projecte globalitzador de perspectiva de gènere per dur a terme una evaluació formativa. Adjunto l’enllaç de l’instrument d’avaluació que he creat: https://www.mentimeter.com/app/presentation/alh1rbpdbuhzzc8bvs3rekbospspj42j/dbxn3rhnnpsa
ACTIVITAT 1 – FEM FRASES CONDICIONALS Aquesta activitat pertany a la matèria de llengua catalana a la unitat de temps verbal, el condicional. Per practicar les oracions condicionals…
La societat actual es caracteritza pel ràpid i constant desenvolupament tecnològic de les darreres dècades. Aquesta “revolució” tecnològica també afecta al sistema educatiu i a com hem de…

Si volem evitar la dependència del dispositiu, eduquem en la independència de l’aparell amb criteris, des de la pràctica a peu d’aula.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas posuere semper eros sed dapibus. Ut ac porta massa, ac efficitur sapien. Proin lectus erat, mattis vitae dapibus non,…
MÒDUL 1 Què en sabem d’allò que s’anuncia com a objectius a aconseguir en aquest curs? Què esperem del curs? Què coneixem dels conceptes claus com Entorn Personal…