En aquest darrer article trobareu la reflexió final, el recull i modificació de tasques sobre la situació d’aprenentatge que he anat desenvolupant i millorant durant el curs de formació de “Competència Digital Docent” del nivell B1.
Aquest espai està pensat per compartir amb vosaltres el procés de transformació que he viscut: des de la concepció inicial d’una situació d’aprenentatge fins a la seva millora contínua a partir de l’aprenentatge adquirit durant la formació. Al llarg d’aquesta experiència, he aprofundit en l’ús d’eines digitals i en metodologies innovadores, sempre amb l’objectiu de potenciar l’aprenentatge i l’atenció a la diversitat a l’aula.
A continuació, hi ha l’enllaç a una presentació digital i reflexió en format àudio del curs; on es presenta el tutor, hi ha una breu descripció de la SdA incloent el context i repte d’aquesta, les mesures i els suports destinats a l’alumnat que es poden dur a terme, el recull de tasques modificades i millorades amb noves eines digitals, les barreres que hi haurien a l’hora de posar-la en pràctica i unes petites conclusions.
A continuació, trobareu tots els enllaços a les tasques que s’han anat modificant, millorant i de nova creació que s’han dut a terme durant el curs:
| ACT. 2 Mòdul 2 | Integració de recursos digitals a la SdA |
| ACT. 1 Mòdul 3 | Empoderament de l’alumnat |
| ACT. eXeLearning Mòdul 4 | Creació de continguts digitals |
| ACT. 2 Mòdul 5 | L’avaluació i retroacció |
| ACT. 1 Mòdul 6 | Desenvolupament de les CDA |
Espero que aquesta reflexió sigui una inspiració i un recurs útil per a tots aquells que també esteu immersos en el món de l’educació digital i us animeu a dur a terme cursos de millora per la competència digital, ja que com a docents crec hem d’estar en constant canvi per poder portar a l’aula noves eines i maneres de treballar per treure el màxim profit a les noves tecnologies.

Deixa un comentari