- Situació d’aprenentatge.
Els propis alumnes hauran d’explicar tres fenòmens naturals als seus companys: Terratrèmols, tsunamis i erupcions volcàniques.
Per grups hauran de cercar l’informació necessària per després presentar-la als seus companys mitjançant una presentació amb Google Presentacions.
2. Competència digital.
Utilitzar les aplicacions d’edició de textos, presentacions multimèdia i tractament de dades numèriques per a la producció de documents digitals.
Cercar, contrastar i seleccionar informació digital adequada per al treball a realitzar, tot considerant diverses fonts i mitjans digitals.
Construir nou coneixement personal mitjançant estratègies de tractament de la informació amb el suport d’aplicacions digitals.
Realitzar activitats en grup tot utilitzant eines i entorns virtuals de treball col·laboratiu.
3. Coneixements, habilitats o actituds sobre la competència digital de l’alumnat que heu triat entren en joc.
– ús de les eines digitals utilitzades.
– Adequació de les activitats.
– Coneixements sobre drets d’autor
– Motivació envers l’utilització d’eines TIC.
4. Nivell d’aplicació que requereix la pràctica:
a. Saber com cercar informació i realitzar presentacions.
b. A partir de l’informació trobada hauran de sel·lecciónar la més adequada per a que els seus companys entenguin amb facilitat el tema exposat.
c. Davant múltiples respostes que donen resposta a la recerca plantejada saber escollir quina és la més adequada.
d. A l’hora de buscar l’informació necessària per realitzar l’informació i escriure-la en el docs on trobaran les preguntes/temes dels que parlar. A l’hora de preparar la presentació amb Google Presentacions treballaran col·laborativament en la seva confecció el que generarà un debat sobre quina és la millor manera de fer-lo.
Deixa un comentari