Des del meu punt de vista, dos caps pensen millor que un. Sempre és interessant tenir en compte altres opinions per a poder nodrir-nos d’altres tipus de modes d’abordar i veure un problema. Crec que el fet de compartir les experiències amb una altra persona pot ser que sigui un afegit per a, d’igual manera que succeeix amb compartir metodologies d’aula per a desenvolupar una matèria, també podem adoptar altres punts de vista quant a l’assetjament (altres experiències davant el “bullying”, què faria o què no faria…), i d’aquesta manera, formar-nos adequadament com a docents. A parer meu, la tasca docent engloba una sèrie d’aspectes que per a res tenen a veure amb solament fer classe, contràriament, hi ha altres contexts que indubtablement són essencials ja no sols per a nosaltres, sobretot per al nostre alumnat.
Reprenent el fil, la plataforma des d’on l’altra docent i jo hem bescanviat idees i també hem comentat aquelles casuístiques concretes per a tenir un ventall gran de possibilitats i, així escollir la més interessant, va ser el Google Drive. Com he esmentat adés, opino que és òptim escoltar i fer atenció a allò que els nostres companys i companyes han experimentat. En aquest cas, la possibilitat com ara d’editar per dues bandes l’escrit i poder veure què ha escrit l’altra persona, i arran d’açò discernir entre tot allò que s’ha mostrat, han sigut eines que ens han ajudat a aprofitar el temps al màxim i a poder acomplir l’activitat PÀNIC adequadament.
Deixa un comentari