Com és ben sabut, ens trobem en un context el qual ens presenta diversos reptes en tot allò que envolta a l’educació. Em refereixo al món cada vegada més canviant que tenim i, paral·lelament, a l’evolució que nosaltres com a docents hem d’adquirir per a poder acomplir una ensenyança a l’altura dels reptes del segle XXI per al nostre alumnat. Doncs bé, una manera adequada d’aconseguir aquest objectiu és recolzar-nos en els nostres companys i companyes, per exemple tenint en compte les seves opinions o aportacions a un treball propi. Indubtablement, es tracta d’una experiència que enriquirà les nostres habilitats com a docents.

Per continuar, el fet de poder incloure d’una manera indirecta alguna competència de l’àrea de llengua catalana m’ha semblat molt interessant, ja que en efecte, cal tenir en compte de quina manera es parla o s’escriu. Així doncs, no ho havia plantejat així, però tractaré d’integrar-ho a la meva SA.

Tanmateix, el fet de crear un espai físic destinat al racó de consulta a l’aula és molt cridaner, pel fet que els meus estudiants podrien accedir a diferents recursos, materials per aclarir dubtes, revisar la seva informació o, molt cridaner també, ampliar els seus coneixements sobre la temàtica. Amb tot, així podria potenciar l’autonomia de l’alumnat.

En definitiva, tenir valoracions de les companyes ha estat un esdeveniment molt positiu i constructiu, ja que m’han ajudat a poder millorar la meva SA i garantir un procés d’ensenyança-aprenentatge més potent per als meus alumnes. Així, puc finalitzar afegint que les retroalimentacions ens poden ajudar a tots i a totes a fomentar el nostre rol de docents i aplicar tècniques, que potser, no coneixíem abans.