Tot i no haver pogut implementar correctament l’SA original que vaig plasmar anteriorment, pel fet que no van haver-hi bastants sessions degut a l’organització del calendari escolar (exàmens i activitats), i també dificultats tècniques que van impedir instal·lar l’Audacity en els Chromebooks, es va tractar de fer un producte semblant a l’original. D’aquesta manera, es mostra més avall alguns dels productes finals que l’alumnat va crear amb una aplicació mòbil (SuperSound) que va substituir a l’Audacity i era una aplicació gratuïta que tothom podia fer servir des del seu telèfon.

Cal aclarir que consten d’àudios d’1 minut que han de representar a través del so (de forma completament lliure) un tret característic o adjectiu de la o les persones que l’han creat. On les pautes a seguir eren que mitjançant petits àudios de màxim 4 segons, completaren aquest minut. Des de SuperSound, podrien fer ús de 3 eines que oferia aquesta: edició d’àudios, fusió d’àudios, i retall d’àudios.

En primer lloc, es mostraran algunes imatges de com l’alumnat estava treballant amb les possibilitats que oferia l’aula:

En segon lloc, s’exposaran alguns àudios que veritablement són el producte final: 

Encara que no s’ha pogut acomplir específicament igual que l’SA inicial, es considera allò que s’ha efectuat un èxit tenint en compte que els i les discents han presentat una motivació plena durant les poques sessions que, per circumstàncies, s’han pogut dedicar a l’execució d’aquesta. Endemés, opino que amb tasques com aquesta, es pot contribuir al desenvolupament de la creativitat musical de l’alumnat. Tenint en compte açò, augmentar el sentit creatiu, no importa que sigui a través de la música, a partir d’elaborar textos, etc., és essencial perquè l’alumnat pugui trobar-se a ell mateix i, així, aconseguir una educació a l’altura del s. XIX.