L’avaluació entre iguals, tal com estem realitzant en aquestes tasques és una eina que ens brinda l’oportunitat de poder aprendre d’opinions externes. D’aquesta manera, podem extraure dades per a poder millorar la nostra tasca docent. Amb açò, les meves companyes Neus i Maria del Rosario han donat retroacció a la meva Situació d’Aprenentatge. Tenint en compte açò, aquells punts que més m’han cridat l’atenció són els següents:

– Nexe amb cohesió entre aspectes com Competències Específiques i objectius, així com entre altres punts que posseeix una SA. Des d’aquesta part, em sembla que s’ha assolit considerablement.

– Un punt des del qual no l’havia enfocat i que m’han comentat les companyes del producte final: s’adapta a tothom pel tarannà d’aquesta.

– El fet de no haver pensat que l’Audacity podia ser un inconvenient a l’hora que l’alumnat el tingués al Chromebook, em va fer variar el desenvolupament d’aquesta. Malgrat això, m’ho he de prendre com un aprenentatge i extreu-re allò que es pot aprendre arran d’això.

En definitiva, dur a terme aquesta activitat, tenint en compte els recursos educatius oberts, m’ha permès saber que els docents disposem de grans repertoris oberts i gratuïts per a utilitzar en la nostra aula. Tot i això, si nosaltres mateixos volem compartir algun recurs, cal tindre en compte aspectes com la seguretat, els drets d’autor, la citació i l’ús ètic (sempre que no sigui de creació pròpia).

Moltes gràcies per la vostra dedicació i les vostres paraules,

Vicent.