En el transcurs d’aquest mòdul, he après diferents qüestions relacionades al contingut i forma de l’aprenentatge. Tenint en compte el concepte de les tres xarxes, desenvolupades en el terreny de la neurociència, es pot concretar que és molt important com s’aprèn, el perquè d’aquest i final el contingut que s’aporta a l’alumnat. En aquesta imatge s’aprecien aquestes xarxes:

Però no només és un contingut o forma unidireccional sinó que tenint en compte altres mòduls, crec que es pot aportar un aprenentatge bidireccional. A través d’aquesta eina tant potent com és el dossier, hi ha infinitat de formes i maneres de poder generar un contingut multidireccional. Des del fet d’interpel·lar i fer que participin, com també, poder compartir amb els alumnes altres experiències. És per això que el curtmetratge elaborat amb la finalitat de compartir una experiència poètica al voltant del concepte del vent de mestral, el cel rogent (proverbi català) o el món rural, poden generar un conjunt de preguntes i d’aprenentatge al voltant d’aquesta qüestió. D’altra banda, els alumnes podran, també, generar un contingut emprant aquestes eines com un vídeo-diari o correspondències fílmiques.
Aquí us comparteixo la peça generada:
Deixa un comentari