El meu Symbaloo

symbaloo

Fonts informació

MFinal_reflexió

A continuació adjunto una gravació d’àudio amb la meva reflexió sobre la situació d’aprenentatge “Fem teatre!” de cinquè de primària tal com s’especifica en la tasca final del curs…

Formació 24-25

M6A1_Desenvolupament de les competències digitals de l’alumnat mitjançant una activitat didàctica

En aquest article adjunto les respostes de l’activitat sobre el desenvolupament de les competències digitals de l’alumnat: Primera part Definició de l’activitat Una activitat seria la creació del…

Formació 24-25

M5A12_L’avaluació i la retroacció

Les eines digitals ens ofereixen moltes possibilitats a l’hora d’avaluar l’alumnat, ja sigui una autoavaluació, una coavaluació o una heteroavaluació. Cal que els docents coneguin les potencialitats de…

Formació 24-25

M3A1_Modificació d’una activitat

Selecció de l’Activitat Original: Una activitat que no incorpora cap eina digital és la dels dígrafs. En primer lloc, s’explica amb l’ajuda de la pissarra vileda, el significat…

Formació 24-25

M2A12_Anàlisi i integració de recursos digitals a la SdA

Aquesta tasca del curs de competència digital docent del nivell B1 ens ha permès endinsar-nos en les situacions d’aprenentatge i la integració de les tecnologies digitals en aquestes….

Formació 24-25

M1A2_Mètodes d’integració de les tecnologies digitals que he dut a terme fins ara a la meva pràctica docent

Els resultats de la meva competència digital per part de l’eina Selfie for Teachers, revelen que l’àrea menys desenvolupada en el meu cas és la número 6 que…

Formació 24-25

M1A1_Polítiques i instruments de comunicació, coordinació i col·laboració

En el centre públic d’educació primària on treballo els nous docents han de contactar telefònicament amb l’Equip Directiu i presentar la credencial el dia d’incorporació al centre. En…

Formació 24-25

MOA1_Resultats Selfie for teachers

La meva competència digital actual se situa en el nivell B1 que correspon segons el test Selfie for teachers al nivell Integrador (38%). Això vol dir que integro…

Formació 24-25

El telèfon mòbil a peu d’aula: de la dependència a la independència

Si volem evitar la dependència del dispositiu, eduquem en la independència de l’aparell amb criteris, des de la pràctica a peu d’aula.

Fonts informació, Pendents

Lorem ipsum

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas posuere semper eros sed dapibus. Ut ac porta massa, ac efficitur sapien. Proin lectus erat, mattis vitae dapibus non,…

Pendents