Primera part Definició de l’activitat Definiu una activitat o conjunt d’activitats que inclogui el desenvolupament d’algun tema o contingut vist sobre les competències digitals de l’alumnat. Redacteu-ne…
Segona tasca possible Tria i preparació d’un recurs digital que sigui motivador per a l’alumnat En aquesta ocasió presento una dinàmica en que la treballarem a través de…
Primera part Eina d’avaluació Confegiu una eina d’avaluació (quadern de qualificacions, fulls de càlcul, eines de registre sistemàtic, rúbrica amb app, organitzadors gràfics…) que us permeti avaluar una…
Selecció de la unitat didàctica Títol de la unitat didàctica Superem el rècord del món! Justificació (descripció de la tasca competencial) Situació d’aprenentatge En aquesta UD treballem…
L’artista de la setmana: descobrim, analitzem, creem, compartim https://www.youtube.com/watch?v=KE1TYFH4E2k&list=PLojIWF2RflCoBlr4-2ai3hqUl4OQ9Jhov&index=86 Per què heu escollit aquest seminari? He escollit un seminari fet durant el confinament on…
Triar i preparar dues comunicacions emprant l’eina digital més adequada: Comunicació per a docents: Google Drive. Hem tingut en compte: Les mesures de protecció…
Si volem evitar la dependència del dispositiu, eduquem en la independència de l’aparell amb criteris, des de la pràctica a peu d’aula.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas posuere semper eros sed dapibus. Ut ac porta massa, ac efficitur sapien. Proin lectus erat, mattis vitae dapibus non,…
MÒDUL 1 Què en sabem d’allò que s’anuncia com a objectius a aconseguir en aquest curs? Què esperem del curs? Què coneixem dels conceptes claus com Entorn Personal…
Mirem l’escola més enllà d’una arquitectura dins d’un determinat paisatge. És un ens viu, porós i com a tal, està en continu intercanvi amb el seu entorn. En…