El meu Symbaloo

symbaloo

Fonts informació

M6A1_Text instructiu 2

Aprofitant que hi estàvem treballant el text instructiu, aquest grup d’activitats va ser dut a terme en un grup de 4t d’ESO.  En primer lloc, es va proposar…

CDD-B1

M5A1_Text instructiu

Aquesta activitat es va dur a terme en un grup de 4t d’ESO.  Primer de tot, es van repassar conjuntament les característiques del text instructiu. Un cop fet, l’alumnat…

CDD-B1, General

M4A1_Ús del guionet (composició i derivació)

Amb l’alumnat de primer de batxillerat estem treballant la formació de paraules en català, i ens hem aturat en els processos de la composició i la derivació. En…

CDD-B1

M1A2_Evidències(2)

a) Una comunicació per a l’alumnat: Aquesta és la primera carta que vam escriure l’equip de tutors i tutores de 4t d’ESO i que va enviar la coordinadora…

CDD-B1, General

M2A1_(textos publicitaris)

L’ACTIVITAT 1) Soc professor de Llengua catalana i literatura. Amb l’alumnat de 3r d’ESO portem temps treballant els textos periodístics, i ara ens hem centrat en els textos…

CDD-B1

M1A2_Què implica la transformació digital?

Comentari del seminari “L’impacte de la transformació digital en l’entorn escolar”, de Liliana Arroyo

General

M1A1_Evidències

a) Una comunicació per a l’alumnat: Aquesta és la primera carta que vam escriure l’equip de tutors i tutores de 4t d’ESO i que va enviar la coordinadora…

CDD-B1

Tipus d’oracions

Enllaç d’una presentació Prezi dels tipus d’oracions

General

El telèfon mòbil a peu d’aula: de la dependència a la independència

Si volem evitar la dependència del dispositiu, eduquem en la independència de l’aparell amb criteris, des de la pràctica a peu d’aula.

Fonts informació, Pendents

Lorem ipsum

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas posuere semper eros sed dapibus. Ut ac porta massa, ac efficitur sapien. Proin lectus erat, mattis vitae dapibus non,…

Pendents