a) Una comunicació per a l’alumnat:
Aquesta és la primera carta que vam escriure l’equip de tutors i tutores de 4t d’ESO i que va enviar la coordinadora del nivell sobre el viatge de final de curs. La informació i el document adjunt es van publicar al Classroom de Tutoria de cada grup-classe de 4t d’ESO. Les famílies podien signar la carta digitalment i després els alumnes havien de tornar a penjar la carta emplenada com a tasca.

b) Una comunicació per a les famílies en col·laboració amb un altre docent o agent educatiu:
Aquest és el correu que es va enviar a totes les famílies de 4t d’ESO. Per tal de facilitar l’enviament, es va fer a través de l’email de secretaria del centre i es va enviar de forma massiva a totes les famílies. A secretaria tenen etiquetats els contactes d’email de totes les famílies del centre. En aquest cas, va fer-se per informar d’un canvi extraordinari d’horari de classes.

REFLEXIÓ:
El llenguatge utilitzat s’adapta als estàndards de formalitat del centre educatiu per a les diferents situacions que aborda i té en compte les premisses d’inclusió i respecte pel que fa al gènere, la imatge i altres aspectes sensibles.
L’enviament del correu electrònic es fa amb la còpia oculta per no facilitar correus privats a qui no toca i l’opció de programar l’enviament perquè la informació no arribi en hores de descans en les quals pugui ser un inconvenient.
Deixa un comentari