“Desenvolupament de la competència comunicativa en llengua castellana: Habilitats gramaticals i expressives”
Aquesta programació s’emmarca en el currículum de llengua castellana i està dissenyada per a un curs acadèmic. Inclou 8 situacions d’aprenentatge que es basen en el desenvolupament d’habilitats comunicatives, comprensió lectora, producció escrita, expressió oral i ús del lèxic i la gramàtica en contextos significatius.
La programació s’adreça a alumnes d’entre 12 i 16 anys (Educació Secundària Obligatòria, ESO) i té com a objectiu potenciar el domini del castellà com a llengua d’ús en diferents situacions reals i acadèmiques. Es prioritza una metodologia activa, participativa i centrada en l’alumne, amb activitats que fomentin la interacció i la reflexió.
L’activitat del Kahoot s’inclou dins de la 5a situació d’aprenentatge, titulada “Reforcem la gramàtica i el lèxic en situacions quotidianes.”
L’avaluació que he dissenyat està destinada a estudiants estrangers que estan aprenent espanyol. I seria una avaluació final, és a dir sumativa, la qual portaria a terme els dies previs a l’examen, per veure com porten l’estudi els alumnes, quins conceptes tenen més clars, quins tenen més dificultats per repassar-los, etc. El que més m’agrada d’aquest format, és que, en primer lloc, són els alumnes els que escullen el seu nom, per tant, ells escullen si prefereixen ser anònims o no. També que es pot portar a terme de forma individual o en grups, i que posteriorment, el mestre pot veure la resposta concreta de cada alumne i quines respostes han tingut més encerts i quines no.
https://create.kahoot.it/share/repaso-examen-espanol/e03e18e0-b052-49fe-adfe-fd67158f56ab
Deixa un comentari