| Comunicació digital escrita amb el tutor/a | 1. Alfabetització digital limitada: Algunes famílies no estan familiaritzades amb les plataformes digitals o aplicacions utilitzades per a la comunicació. |
| 2. Barrera idiomàtica: La diversitat cultural i lingüística pot dificultar la comprensió dels missatges o respostes del tutor. | |
| Resposta a una convocatòria per votar digitalment els seus representants | 1. Accés limitat a la tecnologia: Famílies sense accés a dispositius digitals o connexió a internet poden quedar excloses del procés. |
| 2. Falta de suport tècnic: Sense assistència adequada, poden sorgir dificultats per completar el procés de votació digital. | |
| Entendre la web del centre i les activitats que s’hi presenten | 1. Disseny no inclusiu: Una pàgina web poc clara o no adaptada a necessitats específiques pot dificultar la navegació i comprensió. |
| 2. Diversitat lingüística: La informació pot no estar disponible en idiomes comprensibles per a totes les famílies. | |
| Reunió virtual amb altres famílies de l’Associació de pares i mares | 1. Dificultats tècniques: La manca d’habilitats per utilitzar plataformes de videoconferència pot limitar la participació |
| 2. Manca de recursos: Connexions inestables o falta d’equips adequats (com càmeres o micròfons) poden restringir l’interacció. | |
| Escoltar i veure el vídeo de la festa de fi de curs, enregistrat per l’escola | 1. Limitacions tècniques: Algunes famílies poden no tenir dispositius capaços de reproduir vídeos o accés a internet suficientment ràpid. |
| 2. Accessibilitat del contingut: L’absència de subtítols o d’una edició clara pot dificultar que tothom pugui gaudir del vídeo. |
Deixa un comentari