Comunicació digital escrita amb el tutor/a 1. Alfabetització digital limitada: Algunes famílies no estan familiaritzades amb les plataformes digitals o aplicacions utilitzades per a la comunicació.
2. Barrera idiomàtica: La diversitat cultural i lingüística pot dificultar la comprensió dels missatges o respostes del tutor.
Resposta a una convocatòria per votar digitalment els seus representants 1. Accés limitat a la tecnologia: Famílies sense accés a dispositius digitals o connexió a internet poden quedar excloses del procés.
2. Falta de suport tècnic:  Sense assistència adequada, poden sorgir dificultats per completar el procés de votació digital.
Entendre la web del centre i les activitats que s’hi presenten 1. Disseny no inclusiu: Una pàgina web poc clara o no adaptada a necessitats específiques pot dificultar la navegació i comprensió.
2. Diversitat lingüística: La informació pot no estar disponible en idiomes comprensibles per a totes les famílies.
Reunió virtual amb altres famílies de l’Associació de pares i mares 1. Dificultats tècniques: La manca d’habilitats per utilitzar plataformes de videoconferència pot limitar la participació
2. Manca de recursos: Connexions inestables o falta d’equips adequats (com càmeres o micròfons) poden restringir l’interacció.
Escoltar i veure el vídeo de la festa de fi de curs, enregistrat per l’escola 1. Limitacions tècniques: Algunes famílies poden no tenir dispositius capaços de reproduir vídeos o accés a internet suficientment ràpid.
2. Accessibilitat del contingut: L’absència de subtítols o d’una edició clara pot dificultar que tothom pugui gaudir del vídeo.