1. Situació d’ensenyament-aprenentatge: Com a tutor de 1r d’ESO sempre demano una activitat de tancament de curs perquè puguin exterioritzar i parlar de les experiències viscudes en el…
A. Comunicació digital escrita amb el tutor o la tutora. Manca de recursos: No tothom disposa d’un accés fiable a dispositius digitals (ordinadors, tauletes, smartphones) ni…
TECNOLOGIES DIGITALS PER A LA RETROACCIÓ: Tecnologies digitals per informar i oferir retroacció i orientacions a l’alumnat: Google Drive: La primer tecnologia digital que m’ha ajudat molt és…
EL sistema d’avaluació que he creat és un Quizizz a partir del vídeo que vaig proposar al mòdul 2 sobre la Grècia Clàssica. Durant el vídeo es van…
Seqüenciació de la Unitat Didàctica: Títol: Antiga Grècia. Grup classe. 1r d’ESO. Sessió 1: Situació geogràfica i cronològica de Grècia. Sessió 2 i 3: Periodització i distinció de…
ASPECTES TÈCNICS I METODOLÒGICS DE LA PRÀCTICA DOCENT DIGITAL. Reflexió inicial: Fa 24 anys que soc professor, concretament d’història i geografia. Actualment dono classes a 1r i 3r…

Poder gaudir del plaer de donar geografia i Història a l’alumnat adolescent, és obrir una finestra a l’aula, un viatge al passat i al present del nostre món.

Si volem evitar la dependència del dispositiu, eduquem en la independència de l’aparell amb criteris, des de la pràctica a peu d’aula.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas posuere semper eros sed dapibus. Ut ac porta massa, ac efficitur sapien. Proin lectus erat, mattis vitae dapibus non,…
MÒDUL 1 Què en sabem d’allò que s’anuncia com a objectius a aconseguir en aquest curs? Què esperem del curs? Què coneixem dels conceptes claus com Entorn Personal…