Formació que he realitzat a en sessions online el 22 de gener de 2021 i el 5 de febrer de 2021 i al Moodle de CREDV CRE-ONCE Barcelona.
Dins de la línia de treballar amb tots els alumnes amb igualtat de condicions i en previsió de diferents adaptacions he fet aquest curs per saber com entomar amb més eines i recursos a tots els alumnes, sempre penso que, és millor està preparat per enfrontar-se a qualsevol nova situació.
El títol és: Com fer projectes STEM, de Ciències o Tecnologia accessibles per a tothom. Ens han facilitat: Eines TIC específiques per a alumnes amb discapacitat visual.
Partint de la base del que s’ha explicat al curs, ens proposen que enviem un document amb una breu exposició del projecte STEM, i un apartat amb les adaptacions que inclouries per a un alumne amb discapacitat visual (baixa visió o ceguesa).
Afegeixo la retroacció de la feina feta en aquest curs per fer accessible la tecnologia a tothom.
Bona feina, Cristina!
La idea del podcast està molt bé i facilita l’elecció de l’alumne amb discapacitat visual. Està molt ben pensat.
Per saber l’alçada del coet a banda del paper de seda també es poden posar elements sonors (picarols, etc.) o utilitzar l’app que detectava la llum a una alçada determinada (quan passi per aquell nivell sonaria diferent).
Els diferents elements que menciones faciliten la construcció.
Uns vídeos molt interessants.
També he afegit altres tasques que ens han donat com a models per si més endavant ens poguessin fer falta.
Deixa un comentari