Cristina Blaya Góngora,  la veritat penso que no sóc ningú que destaqui en res especial, però si que intento treballar el millor que puc, per ajudar als que estan creixent.

Professora a l’INS Premià de Mar, cap de departament de Tecnologia

M’agrada seguir aprenent. I gaudeixo fent diferents projectes amb els meus alumnes. Hem quedat finalistes al mSchools un parell de vegades, la última al 2018,  a veure com ens va aquest any, també he estat finalista a la Fundació Trilema i Fundació Princesa de Girona amb el projecte Webblea a Premià de Mar.

Ara,  estic fent el quart curs a l’EOI d’italià, i aprendre és una de les coses que em fa sentir feliç.

Professora Secundaria

1994 – actualitat

– Cap de departament de Tecnologia.
– Dissenyadora d’experiències  didàctiques: Webblea a Premià de Mar, finalista per Barcelona a les Jornades de Buenas Prácticas per a las fundacions Princesa de Girona i Fundación Trilema.
– Codissenyadora EDU-HACK Troba’m,
– Codissenyadora fitxes de Nanotecnologia para adaptar-les a la mirada STEAM per a CESIRE.
– Organitzadora d’activitats en Robòtica, Aeronàutica i Realitat Virtual.
– Participant en mSchools, HPCodeWars, Mercatec, … amb el meu alumnat.
– Participant en mSchools 2018, UNESCO-Millors Pràctiques en Aprenentatge Mòbil (Àrea TAC – Ensenyament) i Webblea a Premià de Mar 2018
– Tribunal oposicions Tecnologia 2018
– Tribunal proves d’accés a cicles formatius de grau mig 2012/2018
– Tribunal proves d’accés a cicles formatius de grau superior 2012/2020
– Tutora externa de pràctiques de Màster en Formació de Professorat de Secundària 2018, 2021.
– Dissenyadora d’activitats en la Codeweek
– Dissenyadora d’activitats en l’Hora del Código
– Jurat Exporecerca Jove des de 2016.

– Tribunal PAU 2020

-Participant xerrada del CESIRE en “Fomentant el talent jove en el segle XXI”