Dissenyada per a docents i joves investigadors interessats en la intel·ligència artificial, aquesta oportunitat de formació brinda un programa complet i especialitzat en una de les principals àrees de recerca dels darrers anys. Durant una setmana, com a participant he tingut l’oportunitat de submergir-me en un programa d’aprenentatge a l’itinerari especialitzat: Educant a IA, per a docents.

Co-organitzada amb:

Ha estat un programa molt comprimit per implementar la IA a les aules. Hem parla amb experts des des sostenibilitat (distribució energies, ús responsable de la IA), noves eines, és realment intel·ligent ChatGPT, intel·ligència augmentada, som la feina del futur els profes, és gairebé impossible substituir-nos,
Compte: 15 preguntes a chatGPT és el consum d’1 ampolla d’aigua.
Concepte de modelitzar per introduir les ia (Margarita Romero) constructivistes epistemològics.
15 algoritmes treballant alhora: Alphafold.
Alphamissense
“Codi obert, restriccions que no es poden complir la llei, no hi ha una persona física per culpabilitzar, dades protegides dels alumnes, que fora país sigui utilitzable”.
“L’educació deuria ser una ambició nacional, no delegar cap a diverses tecnologies, no es fa bé perquè les persones que prenen les decisions no tenen en compte els objectius estratègics d’un país”.
Jorge Calvo
https://setosa.io/ev/image-kernels/ pujar una imatge i tenim els filtres aplicats a una imatge que poden pujar nosaltres.
https://deeplizard.com/resource/pavq7noze2, aquest ho té sobre imatges prefixades del 0 al X, i aplicant filtres.
https://adamharley.com/nn_vis/cnn/3d.html
https://projector.tensorflow.org/
https://douglasduhaime.com/posts/visualizing-latent-spaces.html
taller robòtica Adrià:
https://osoyoo.com/picture/2WD_Car_V2.0/code/lesson-1.zip

Deixa un comentari