Voldria donar-vos les gràcies a totes i a tots per haver fet que el meu comiat fos tan especial.

Una menció molt especial a Carles pel discurs. Sé que parlar en públic no és el que més ens agrada als que som de Tecnologia; normalment ens expressem més amb els fets que amb les paraules. Per això, valoro encara més l’esforç que has fet i les paraules que m’has dedicat, encara que… estigués a punt de suspendre’t.

Vull agrair al meu departament de Tecno. Hem treballat plegats per tirar endavant molts projectes, i això és el que realment em quedo: l’equip i la manera com hem sabut avançar plegats.

I també vull agrair a tota la resta de companys i companyes del centre amb qui he compartit projectes, equips docents, cursos i molts moments de feina conjunta. Ha estat un plaer treballar amb tots vosaltres. M’emporto un record magnífic de tots vosaltres.

Moltes gràcies i us desitjo el millor.