“Sabe más el diablo por viejo que por diablo”
“Sap més el dimoni per vell que per dimoni”
Formació acadèmica
- Enginyer en electricitat: Secció electrònica Industrial.
- Projecte final de carrera 10.
- curs de capacitació pedagògica CAP
- Certificat de nivell avançat d’anglès (C1)
- Certificat de nivell superior de català (C2)
- Certificat de nivell intermedi d’italià (C1) juny- 2024
Formació permanent
- Curs de Formació sobre l’exercici de la funció directiva (91,60)
Altres formacions | |
Tipus de formació | Té el perfil? |
Diversitat | Sí |
Competència digital | Sí |
ACLE/CLIL | Sí |
Ed.visual i plàstica | No |
Biblioteca | No |
Immersió | No |
Projectes (FP) | Sí |
Mètodes | No |
- Seminaris i jornades (seminaris i jornades)
- Gestió i lideratge (Gestió i lideratge)
- Infraestructures de telecomunicacions en edificis. La normativa I.C.T.
- Projecte de Qualitat i Millora Contínua
- La competència digital: Comunicar-se, relacionar-se i col·laborar en entorns digitals
- Recursos didàctics per a la informàtica de 4t d’ESO
- Jornada inici curs. STEAM: anem avançant
- Coffee Break INS Premià de Mar
- Programa d’innovació “Tecnologies Digitals per a l’Aprenentatge” (2016-2018)
- Programació i Robòtica amb Snap4Arduino
- Projecte de Qualitat i Millora Contínua (2015-2016)
- App Inventor, Iniciació a les solucions mòbils
- Els projectes a secundària. Motivació, Canvi i Aprenentatge
- EDU_Hack. Jornada de cocreació creativa
- Programa de formació científica, tecnològica i matemàtica. Grup de treball (CTM+)
- Grup Experimental per al Plurilingüisme (GEP
- Projecte de Qualitat i Millora Contínua (2014-2015)
- Reptes ‘Robolot’ amb Scratch, Imagina Android, Imagina Arduino i Utilització i/o construcció d’impressores
- Mercat de Tecnologia del Vallès
- Programa de formació científica, tecnològica i matemàtica (CTM). Aprofundiment i transferència
- Com ajudar a desenvolupar la competència matemàtica a l’educació secundària obligatòria
- Formació en Moodle
- Projecte de Qualitat i Millora Contínua (curs 2013-2014)
- Projecte d’autonomia de centres: plans estratègics i gestió del canvi per a la millora (2010-2014)
- Programa de formació científica, tecnològica i matemàtica (CTM)
- eTwinning
- Formació Oberta en línia: Robòtica i videojocs a les aules. Scratch i Arduino per al professorat
- Jornada d’innovació Docent – Flip the classroom
- Jornada d’Innovació i Recerca docent en l’àmbit científic tecnològic a la Universitat i a l’Ensenyament Secundari
- Curs de Geogebra
- Els dracs: una ruta literària a Barcelona per alumnes de secundària
- Projecte de Qualitat i Millora Contínua
- Sistemes oberts. Experimentació artística i creativitat científica.
- Projecte d’autonomia de centres: plans estratègics i gestió del canvi per a la millora (2010-2014)
- Treball per competències bàsiques
- Projecte de Qualitat i Millora Contínua (2011-2012)
- Projecte d’autonomia de centres: plans estratègics i gestió del canvi per a la millora (2010-2014)
- Formació en activitats científiques, tècniques i didàctiques. Nanotecnologia a la UPC
Certificacions
-
-
nov_2020
Educación para el desarrollo y estilo de vida sostenible.
Instituto Nacional de Tecnologías Educativas y de Formación del Profesorado
mar. de 2016
Curs de Mentoria-Màster de formació de professorat de secundària
Universitat Pompeu Fabra – UPF
nov. de 2019
Mobile Learning y Realidad Aumentada e inmersiva
Instituto Nacional de Tecnologías Educativas y de Formación del Profesorado
jul. de 2019
curso MOS Microsoft Word 2016 Core
PUE
jul. de 2019
curso MOS Microsoft Excel 2016 Core
PUE
jun. de 2017
¿Cómo persuadir? Jugando con palabras, imágenes y números
Universitat Autònoma de Barcelona
gener de 2017
Presentaciones digitales. Edición 2017
Telefónica
dic. de 2016
Stereoscopy
The University of Edinburgh
nov. de 2016
FORMACION BASICA INSTITUCIONAL
Aula virtual de Cruz Roja
oct. de 2016
Introducción al Aprendizaje Basado en Problemas
Autoridad emisora Universidad de Zaragoza
jul. de 2016
Herramientas 2.0 para el docente
Universidad Politécnica de Madrid
jul. de 2016
“APRENDER A EMPRENDER. CÓMO EDUCAR EL TALENTO EMPRENDEDOR”, Fundació Princesa de Girona
maig. de 2016
Introduction to Catalan Sign Language
Universitat Pompeu Fabra – UPF
maig. de 2016
Taller d’introducció a la realitat virtual immersiva
All VR Education
maig de 2016
YouTube y Flickr. Edición 2016
ScolarTIC
abr. de 2016
Aprendizaje basado en proyectos (ABP)
ScolarTIC
abr. de 2016
Introducción a la gamificación para docentes
ScolarTIC
abr. de 2016
Programación II. Creando código fuente (II Convocatoria)
ScolarTIC
-
mar. de 2018
2018 edition of the Mobile Computing with App Inventor course. CS Principles.
Trinity College-Hartford
des. de 2018
Seminari de Competència Digital Docent
Universitat Oberta de Catalunya
jun. de 2018
Disseny 3D en Sketch UpGeneralitat de Catalunya
jun. de 2018
Industria 4.0 nosotros y las tecnologías para la-industria del futuro
Universidad Politécnica de Madrid
feb. de 2018
Construcción de Estructuras de Madera de modo tradicional
Universidad Politécnica de Madrid
gener 2018
Introducción al Business Intelligence y al Big Data (4.ª edición)
Universitat Oberta de Catalunya
jul. de 2017
Neurodidáctica.
Telefónica
feb. de 2017
Realidad Aumentada y Transformaciones en la Sociedad
Universidad de Santiago de Chile
gener de 2017
Fabricación digital en las aulas. Cómo crear un fablab en tu centro
Universitat Pompeu Fabra
mar. de 2016
Flipped Classroom (III Edición) ScolarTIC
mar. de 2016
Después de PLE ¿qué? ScolarTIC
- Varis:
Descubriendo la pintura europea de 1400 a 1800
edX
-