- Formació en Moodle (https://dossier.xtec.cat/cblaya/formacio/formacio-en-moodle/)
- Insígnies (Insígnies)
Yonsei University![]() gener 2016 |
Big Data, Cloud Computing, and CDN (Contents Delivery Network) Emerging Technologies— 76.6 |
Yonsei University![]() |
Smartphone Emerging Technologies93.4
|
Yonsei University![]() |
Wireless Communication Emerging Technologies
|
Yonsei University![]() gener 2016 |
Internet Emerging TechnologiesYonsei University —- 93,4 |
Yonsei University![]() |
Internet de las Cosas y la Realidad Aumentada de las Tecnologías Emergentes |
![]() |
Aprendizaje Servicio a través de la programación de AppsMinisterio de Educación y Formación Profesional |
|
AI for everyonedeeplearning.AI
|
![]() |
RobóticaUNAM Universidad de México
|
![]() |
Introducción a la programación orientada a objetos con JAVA (52 horas)UNAM Universidad de México |
![]() |
Formació en activitats científiques, tècniques i didàctiques. Nanotecnologia a la UPCUniversitat Politècnica de Catalunya |
![]() 2015 |
Programa de formació científica, tecnològica i matemàtica. Grup de treball (XCTM)Departament d’Ensenyament – Generalitat de Catalunya |
![]() maig 2014 |
Programa de formació científica, tecnològica i matemàtica (CTM)- ICEUniversitat Politècnica de Catalunya |
![]() feb. de 2016 |
Robótica. Conectando con el mundo físicoScolarTIC |
![]() abr. de 2014 |
Robots y Videojuegos en las aulas: Scratch y Arduino para profesores (80)Universitat Pompeu Fabra – UPF |
![]() gener. de 2015 |
Reptes ‘Robolot’ amb Scratch, Imagina Android, Imagina Arduino i 3D. Institut de Ciències de l’EducacióUniversitat Politècnica de Catalunya |
![]() jun. de 2014 |
Formació Oberta en línia: Robòtica i videojocs a les aules. Scratch i Arduino per al professorat.Àrea de Tecnologies per a l’Aprenentatge i el Coneixement (TAC)Universitat Politècnica de Catalunya |
![]() gener 2016 |
Impresión 3DScolarTIC |
![]() maig de 2014 |
eTwinning 2.0Instituto de Tecnologías Educativas (ITE) / Departament d’Ensenyament |
![]() |
APPI – App Inventor, Iniciació a les solucions mòbilsDepartament d’Ensenyament – Generalitat de Catalunya |
![]() jun. de 2015
|
Programming in Scratch
edX |
![]() feb. 2016
|
Introduction to Cyber Security The Open University |
![]() oct. de 2015
|
Internet History, Technology, and Security
University of Michigan ( 92.7) |
Google Drive: herramientas colaborativas en educación.ScolarTIC feb. de 2016 |
Aprendizaje 2.0. Edición 2016ScolarTIC feb. de 2016 |
![]() nov. de 2015 |
FFI101.2x: Fundamentos de electromagnetismoUniversitat Politècnica de València (UPV) |
|
Bases Matemáticas: Álgebra
UPV[X] |
![]() maig. 2013 |
Curs de GeogebraServei Educatiu Baix Maresme |
![]() maig. 2013 |
Els dracs: una ruta literària a Barcelona per alumnes de secundàriaServei Educatiu Baix Maresme |
![]() |
Recursos didàctics per a la informàtica de 4t d’ESOCESIRE. Aula de Recursos de Tecnologia |
![]() mar. de 2007 |
|
![]() mar. de 2007 |
|
![]() jun. de 2006 |
Acústica, instal.lacions de so, equips HI-FI i megafoniaUniversitat Politècnica de Catalunya |
![]() |
Utilització de les eines TIC a l’IES-SEP Escola del TreballINS Escola del Treball |
![]() |
Formació en relació a l’equipament de domòtica EIBSG de Planificació i Organització de la Formació Professional |
2020:
![]() |
STRATEGIC PLANNING FOR PROFESSIONAL SERVICE FIRMS IN THE TIME OF COVID-19 |
![]() |
Cómo hablar bien en público |
![]() |
AGRICULTURE, ECONOMICS AND NATURE THE UNIVERSITY OF WESTERN AUSTRALIA |
![]() |
BUSINESS FUTURES SUSTAINABLE BUSINESS THROUGH GREEN HR RMIT UNIVERSITY |
![]() |
DATA ANALYTICS FOR DECISION MAKING AN INTRODUCTION TO USING EXCEL BOND UNIVERSITY |