Pàgina 27 de 29
Sóc instructora CISCO en IOT
He finalitzat els meus cursos d’Internet de les coses a CISCO Networking Academy que em qualifica com a instructora en IOT.
Educación para un desarrollo y estilo de vida sostenibles
Este curso lo finalicé en noviembre para aprender a gestionar y relacionar de manera más efectiva los ODS con mis alumnos.
EDUCACIÓN PARA UN DESARROLLO Y ESTILOS DE VIDA SOSTENIBLES, celebrada en RED, del 15/09/2020 al 17/11/2020, con una duración total de 70 horas, organizado por: INTEF (ÁREA DE FORMACIÓN EN LÍNEA Y COMPETENCIA DIGITAL EDUCATIVA).
Aquest any 2020 he fet aquests cursos STEAM, van treballar amb el projecte que vaig proposar al primer curs i amb dos companys, Fabia Galmozzi (de Italia)i Jorge J. Pérez (de Galícia) van acabar d’arrodonir-lo per a presentar-lo com un escenari d’aprenentatge STEAM.
Curs a distància de 70 hores —- octubre de 2020 a novembre de 2020 —— Continguts: Realitat virtual: simulació no immersiva, semi immersiva i immersiva ; Maquinari, programari i accessoris de realitat virtual ; Aplicacions de disseny d’entorns de realitat virtual ; Activitats didàctiques basades en la realitat virtual
Integrating STEM subjects will allow students contextualize the knowledge acquired in each subject, and connect it with real world challenges or STEM professions. For example, if we want to introduce students to the importance of sustainability, we will need to examine this theme from various angles. Consequently, in the Technology subject students will learn how to seek relevant information, in their Mathematics class they will be introduced in ways to gather and present data and in their Biology or Economics class they will have the time to reflect and learn about the ecosystem or design projects about sustainability respectively. This is the first step to ensure that students even as early on as in Primary school will be able to understand how this knowledge can help tackle or solve everyday problems.
La proposta didàctica “Dones en la ciència i enginyeria” permet abordar el contingut curricular específic d’Eines digitals TIC de de 2n d’ESO de Tecnologia dissenyant els pòsters digitals, alhora que integra coneixements d’altres matèries com Matemàtiques, Ciències, Tecnologia, etc. Aquesta transversalitat fa que pugui considerar-se una unitat amb possible orientació STEAM.
Us presento la meva reflexió final respecte al curs de competència digital on hem après alguns aspectes en la competència digital a nivell instrumental i metodològic.
He començat a fer unes activitats per vincular-les a un possible breakout. La primera, que us sembla un petit enigma, l’enigma dels tres rellotges. La segona prova podría…