Qüestionari d’avaluació de la unitat 1

Qüestionari d’avaluació de la unitat 1

P1. Un projecte es pot desenvolupar individualment:

 

sin responder
P2. Cal treballar de manera col·laborativa entre aprenents i equip docent per donar solució al projecte?

 

sin responder

P3. Identifica cada afirmació amb fer projectes o treballar segon la metodologia ABP

sin responder

sin responder

sin responder

sin responder

sin responder

P4. Tens dubtes de si el que estàs fent actualment es pot considerar ABP? És el mateix fer un projecte que fer ABP? Respon SI o NO en el cas de quan es treballa amb la metodologia d’ABP.

a) Les accions i valoracions es centren en el resultat final?

 

sin responder
b) Les activitats d’ensenyament/aprenentatge són genèriques, desconnectades del context proper als aprenents?

 

sin responder
c) Primer aprenem i després fem el projecte?

 

sin responder
d) Els projectes produeixen un resultat final semblant?

 

sin responder
e) Es fa un exposició privada (dins del mateix grup d’aprenentatge) del procés i resultat final?

 

sin responder
f) Cal treballar de manera col·laborativa entre aprenents i equip docent per donar solució al projecte?

 

sin responder
g) Les accions i valoracions es centren en el procés creatiu?

 

sin responder
h) La gestió de temps, espais i aprenentatges està dirigida pels equips d’aprenentatge?

 

sin responder
i) Les activitats d’ensenyament/aprenentatge són properes a la realitat dels aprenents?

 

sin responder
j) El procés d’aprenentatge es produeix en paral·lel al procés de disseny, creació i execució del projecte?

 

sin responder
k) Els aprenents tenen llibertat d’elecció i això resulta en solucions clarament diferents entre sí?

 

sin responder
l) Es fa un exposició pública a la comunitat, donant visibilitat i importància al procés d’aprenentatge de tots els aprenents?

 

sin responder

a) Revisió conscient, i 360º, del procés i resultat, orientada a la millora contínua

sin responder

b) Revisió conscient, i 360º, amb oportunitat de millora

sin responder

c) Detecció de necessitats d’aprenentatge

sin responder

d) Generació d’evidències d’aprenentatge inicial

sin responder

e) Planificació del procés creatiu

sin responder

f) Llançament del projecte proposat per l’equip docent

sin responder

g) Creació del producte/servei, generació d’evidències

sin responder

P6. Si has vist el vídeo de l’esdeveniment no tindràs problema en respondre a aquesta pregunta. Els continguts d’aquest mooc, són les guies del programa activafp següents:

 

sin responder
P7. Si has vist el vídeo de l’esdeveniment no tindràs problema en respondre a aquesta pregunta. El programa ActivaFP és un programa d’innovació dintre de la Unitat ImpulsFP que promou;

 

sin responder
P8.El número de centres que formen part de les xarxes del programa ActivaFP en el curs 21-22 és:

 

sin responder
P9. El temps que un centre que està dintre de la xarxa de nivell 1 dintre del programa ActivaFP és com a màxim:

 

sin responder

Ha realizado 0 de 3 intentos Algunos problemas tienen opciones como guardar, restablecer, sugerencias o mostrar respuesta. Estas opciones aparecen después de oprimir el botón Enviar.

None

Las respuestas son mostradas en el problema

” data-graded=”True”>

Qüestionari d’avaluació de la unitat 1

27/30 points (graded)
P1. Un projecte es pot desenvolupar individualment:

 

correcto
P2. Cal treballar de manera col·laborativa entre aprenents i equip docent per donar solució al projecte?

 

incorrecto

P3. Identifica cada afirmació amb fer projectes o treballar segon la metodologia ABP

correcto
correcto
correcto
correcto
correcto

P4. Tens dubtes de si el que estàs fent actualment es pot considerar ABP? És el mateix fer un projecte que fer ABP? Respon SI o NO en el cas de quan es treballa amb la metodologia d’ABP.

a) Les accions i valoracions es centren en el resultat final?

 

correcto
b) Les activitats d’ensenyament/aprenentatge són genèriques, desconnectades del context proper als aprenents?

 

incorrecto
c) Primer aprenem i després fem el projecte?

 

correcto
d) Els projectes produeixen un resultat final semblant?

 

correcto
e) Es fa un exposició privada (dins del mateix grup d’aprenentatge) del procés i resultat final?

 

correcto
f) Cal treballar de manera col·laborativa entre aprenents i equip docent per donar solució al projecte?

 

correcto
g) Les accions i valoracions es centren en el procés creatiu?

 

correcto
h) La gestió de temps, espais i aprenentatges està dirigida pels equips d’aprenentatge?

 

correcto
i) Les activitats d’ensenyament/aprenentatge són properes a la realitat dels aprenents?

 

correcto
j) El procés d’aprenentatge es produeix en paral·lel al procés de disseny, creació i execució del projecte?

 

correcto
k) Els aprenents tenen llibertat d’elecció i això resulta en solucions clarament diferents entre sí?

 

correcto
l) Es fa un exposició pública a la comunitat, donant visibilitat i importància al procés d’aprenentatge de tots els aprenents?

 

correcto

a) Revisió conscient, i 360º, del procés i resultat, orientada a la millora contínua

correcto

b) Revisió conscient, i 360º, amb oportunitat de millora

correcto

c) Detecció de necessitats d’aprenentatge

correcto

d) Generació d’evidències d’aprenentatge inicial

correcto

e) Planificació del procés creatiu

correcto

f) Llançament del projecte proposat per l’equip docent

correcto

g) Creació del producte/servei, generació d’evidències

incorrecto
P6. Si has vist el vídeo de l’esdeveniment no tindràs problema en respondre a aquesta pregunta. Els continguts d’aquest mooc, són les guies del programa activafp següents:

 

correcto
P7. Si has vist el vídeo de l’esdeveniment no tindràs problema en respondre a aquesta pregunta. El programa ActivaFP és un programa d’innovació dintre de la Unitat ImpulsFP que promou;

 

correcto
P8.El número de centres que formen part de les xarxes del programa ActivaFP en el curs 21-22 és:

 

correcto
P9. El temps que un centre que està dintre de la xarxa de nivell 1 dintre del programa ActivaFP és com a màxim:

infografia

correcto