Amb la realització d’aquest curs s’ha fet evident la gran importància d’incloure les noves tecnologies dins l’aula, queda clar que ha d’haver-hi els límits necessaris però és part…
Aquesta pràctica s’està realitzant amb l’alumnat de 3r d’ESO en l’assignatura de Tecnologia. El programa Algodoo és un simulador que permet fer tot tipus de proves i, en…
La segona activitat feta per l’alumnat va ser crear diferents materials per poder fer servir al centre escolar. Una gran idea va ser crear, per exemple, jocs de…
La primera presa de contacte per l’alumnat d’ESO va ser portar a terme un projecte conjunt entre els àmbits d’Educació Visual i Plàstica i Tecnologia. Es va portar…
Creació d’un Memory amb la talladora làser per crear unes fitxes dels elements químics, de la Taula Periòdica dels Elements.
A l’inici del curs vam omplir un formulari (tasca, bloc 1) per conèixer en quin grau de la Competència Digital Docent (CDD) ens trobàvem abans de començar el…
Si volem evitar la dependència del dispositiu, eduquem en la independència de l’aparell amb criteris, des de la pràctica a peu d’aula.
A la formació hem tractat la creació de fitxers H5P i he aprofitat per fer una avaluació inicial a l’assignatura de Biologia, a 1r d’ESO. Una manera molt…
MÒDUL 1 Què en sabem d’allò que s’anuncia com a objectius a aconseguir en aquest curs? A mode de resum aquest curs té com a objectiu principal el…
El punt de partida pràctic de la formació va ser trobar-nos a Mataró per fer una pràctica del muntatge de la talladora làser i una primera posada en…