El meu Symbaloo

symbaloo

Fonts informació

M6. Activitat 1 – Desenvolupament de les competències digitals de l’alumnat en una activitat didàctica

Primera part Definició de l’activitat Definiu una activitat o conjunt d’activitats que inclogui el desenvolupament d’algun tema o contingut vist sobre les competències digitals de l’alumnat. Redacteu-ne l’enunciat…

Aplicació, CDD-B1, Experiències

M5. Activitat 1 – Dissenyant i implementant activitats atenent a les diferències personals en l’aprenentatge

He escollit “Primera tasca possible:  adaptació digital per a un alumne o un grup reduït d’alumnes”. I, Triar una adaptació digital per a un alumne o un grup…

CDD-B1, Experiències, General

M4 Activitat 1 – L’avaluació i la retroacció

He implementat la metodologia del flipped classroom en una classe de primer d’ESO i he utilitzat l’eina Additio per avaluar els resultats. El flipped classroom és una estratègia…

CDD-B1, General

M2. Activitat 1. Dissenyant i implementant una activitat col·laborativa

Selecció de la unitat didàctica Selecció de la unitat didàctica: He escollit la unitat 4-6 de la nostra programació de primer d’ESO, en aquestes unitats hem treballat les…

CDD-B1, General

M1. Activitat 2 – Mètodes d’integració de les tecnologies digitals que he dut a terme fins ara a la meva pràctica docent

https://projectes.xtec.cat/xtcd/competencia-digital-docent/sessions-2022-23/sessio-5-area-5-empoderament-de-lalumnat/   Per què heu escollit aquest seminari? He escollit aquest seminari perquè a més a més de ser un concepte vigent (Empoderament femení, empoderament de les minories,…

CDD-B1, General

M1A1_Polítiques i instruments de comunicació, coordinació i col·laboració

Comunicació 1   Opció: I. Una comunicació per a l’alumnat (pot ser una comunicació a un/a alumne, grup d’alumnes reduït o grup-aula).     Consideracions Les mesures de…

CDD-B1, General

El telèfon mòbil a peu d’aula: de la dependència a la independència

Si volem evitar la dependència del dispositiu, eduquem en la independència de l’aparell amb criteris, des de la pràctica a peu d’aula.

Fonts informació, Pendents

Lorem ipsum

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas posuere semper eros sed dapibus. Ut ac porta massa, ac efficitur sapien. Proin lectus erat, mattis vitae dapibus non,…

Pendents

Reflexions Curs Portafolis digital i Entorn Personal d’Aprenentatge (EPA)

MÒDUL 1 Què en sabem d’allò que s’anuncia com a objectius a aconseguir en aquest curs? Què esperem del curs? Què coneixem dels conceptes claus com Entorn Personal…

Experiències

Jornada d’inclusió digital

Mirem l’escola més enllà d’una arquitectura dins d’un determinat paisatge. És un ens viu, porós i com a tal, està en continu intercanvi amb el seu entorn. En…

Aplicació, Fonts informació