Situació d’ensenyament-aprenentatge seleccionada i contextualització La situació d’aprenentatge que explicarem s’emmarca dins de la unitat didàctica “Books and Films” corresponent a l’assignatura d’anglès com a llengua estrangera…
Actualment, treballo com a professora d’anglès a Santa Coloma de Gramenet, en un centre educatiu de màxima complexitat, on la majoria de l’alumnat prové de contextos d’immigració i…
Les tecnologies escollides per a realitzar aquesta tasca són Clickedu, Classroom, Corubrics i Talk&Comment. A continuació, s’explica detalladament què permeten aquestes eines i quins criteris s’han seleccionat…
L’activitat plantejada, com ja es va explicar al mòdul 1, consisteix en la creació d’una presentació oral sobre un viatge somiat. L’alumnat de 2n d’ESO haurà de planificar…
Activitat de realització a l’aula: creació d’un Memory Game sobre els adjectius de personalitat Aquestes dues tasques formen part de la Situació d’aprenentatge “My ideal holidays”, treballada a…
Actualment, en la pràctica docent, crec que és fonamental integrar la tecnologia, mitjançant estratègies metodològiques que fomentin la participació activa de l’alumnat. Utilitzar eines interactives com qüestionaris en…
Si volem evitar la dependència del dispositiu, eduquem en la independència de l’aparell amb criteris, des de la pràctica a peu d’aula.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas posuere semper eros sed dapibus. Ut ac porta massa, ac efficitur sapien. Proin lectus erat, mattis vitae dapibus non,…
MÒDUL 1 Què en sabem d’allò que s’anuncia com a objectius a aconseguir en aquest curs? Què esperem del curs? Què coneixem dels conceptes claus com Entorn Personal…
Mirem l’escola més enllà d’una arquitectura dins d’un determinat paisatge. És un ens viu, porós i com a tal, està en continu intercanvi amb el seu entorn. En…