El meu Symbaloo

symbaloo

Fonts informació

M6_A1_S.E/A_Competència digital

  Situació d’ensenyament-aprenentatge seleccionada i contextualització La situació d’aprenentatge que explicarem s’emmarca dins de la unitat didàctica “Books and Films” corresponent a l’assignatura d’anglès com a llengua estrangera…

CDD-A2

M5_A1_Reptes comunicatius i accesibilitat digital

Actualment, treballo com a professora d’anglès a Santa Coloma de Gramenet, en un centre educatiu de màxima complexitat, on la majoria de l’alumnat prové de contextos d’immigració i…

CDD-A2

M4_A2_Tecnologies digitals per a la retroacció

  Les tecnologies escollides per a realitzar aquesta tasca són Clickedu, Classroom, Corubrics i Talk&Comment. A continuació, s’explica detalladament què permeten aquestes eines i quins criteris s’han seleccionat…

CDD-A2

M4_A1_Avaluació i retroacció

L’activitat plantejada, com ja es va explicar al mòdul 1, consisteix en la creació d’una presentació oral sobre un viatge somiat. L’alumnat de 2n d’ESO haurà de planificar…

CDD-A2

M2A1_Activitats amb eines digitals

Activitat de realització a l’aula: creació d’un Memory Game sobre els adjectius de personalitat Aquestes dues tasques formen part de la Situació d’aprenentatge “My ideal holidays”, treballada a…

CDD-A2

M1A1_Pràctica digital a l’ensenyament de l’anglès_segona tasca

Actualment, en la pràctica docent, crec que és fonamental integrar la tecnologia, mitjançant estratègies metodològiques que fomentin la participació activa de l’alumnat. Utilitzar eines interactives com qüestionaris en…

CDD-A2

El telèfon mòbil a peu d’aula: de la dependència a la independència

Si volem evitar la dependència del dispositiu, eduquem en la independència de l’aparell amb criteris, des de la pràctica a peu d’aula.

Fonts informació, Pendents

Lorem ipsum

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas posuere semper eros sed dapibus. Ut ac porta massa, ac efficitur sapien. Proin lectus erat, mattis vitae dapibus non,…

Pendents

Reflexions Curs Portafolis digital i Entorn Personal d’Aprenentatge (EPA)

MÒDUL 1 Què en sabem d’allò que s’anuncia com a objectius a aconseguir en aquest curs? Què esperem del curs? Què coneixem dels conceptes claus com Entorn Personal…

Experiències

Jornada d’inclusió digital

Mirem l’escola més enllà d’una arquitectura dins d’un determinat paisatge. És un ens viu, porós i com a tal, està en continu intercanvi amb el seu entorn. En…

Aplicació, Fonts informació