El meu Symbaloo

symbaloo

Fonts informació

Eines sobre Programació

Symbaloo amb eines i enllaços per treballar la programació a l’ESO.

E.P. d'Aprenentatge, Fonts informació, Formació, Programació

Reflexió final: CD Docent

Un professorat ben format digitalment és fonamental per aconseguir un alumnat competent digitalment. Per tant, avançar en la competència digital docent és bàsic per, conseqüentment, progressar en la…

CDDA, E.P. d'Aprenentatge, Formació, General

Mòdul 5: PL Disseny del projecte -XatBot de Telegram

Crear un xat bot d’una xarxa social ens pot servir perquè els alumnes vegin altres possibles funcions de les xarxes i aprenguin o consolidin coneixements sobre programació. Aquesta…

Aplicació, CDDA, Experiències, Formació, Intercanvi

Mòdul 4: Creació d’activitats

Resol el següent puzzle per descobrir el nombre secret per a la pista 1: Resol el sudoku de l’enllaç per a la pista 2 (el sudoku està fet…

CDDA, Experiències, Formació, General

Mòdul 4: Construcció i difusió de coneixement (2)

Molt interessant la proposta de gamificació a través d’un BreakOut feta en aquest mòdul. Penso, però, que cal contextualitzar molt més una activitat d’aquest tipus perquè no sigui…

CDDA, Experiències, General

Mòdul 3. Disseny Universal d’Aprenentatge

Planificació d’activitats, penso en l’accés, la participació i l’avenç per assolir els objectius en l’aprenentatge de tot l’alumnat? Cal dissenyar les activitats pensant en la diversitat, de manera…

CDDA, E.P. d'Aprenentatge, Formació, General

Mòdul 2. Fonts d’informació: Toolbox i Google Acadèmic

Toolbox: Aplicació analitzada i valorada: Calculadora CAS del Geogebra Google Acadèmics: Informació sobre el Sincrotró Alba visitat recentment amb els alumnes de BAT2. Raya, J. M., & García-Montalvo,…

CDDA, Fonts informació, General

Mòdul 1. Curs CDDA

Curs telemàtic Competència Digital Docent, segon torn, dins de l’espai de formació Odissea. La Competència Digital Docent és una de les peces clau per a un bon desenvolupament…

CDDA, Formació, General

El telèfon mòbil a peu d’aula: de la dependència a la independència

Si volem evitar la dependència del dispositiu, eduquem en la independència de l’aparell amb criteris, des de la pràctica a peu d’aula.

Fonts informació, Pendents

Reflexions Curs Portafolis digital i Entorn Personal d’Aprenentatge (EPA)

MÒDUL 1 Què en sabem d’allò que s’anuncia com a objectius a aconseguir en aquest curs? Què esperem del curs? Què coneixem dels conceptes claus com Entorn Personal…

Experiències